ثبت نام مجدد وام ودیعه مسکن

ثبت نام مجدد وام ودیعه مسکن
ثبت نام مجدد وام ودیعه مسکن

آهن پرایس: از روز شنبه 16 مرداد ماه سامانه ثبت نام وام ودیعه دوباره در دسترس مردم قرار گرفته است که احتمال میرود به دلیل اختلالات سایبری در ماه گذشته اطلاعات مستاجران از بین رفته باشد. وزارت راه و شهرسازی دیروز 16 مرداد ماه اطلاعیه ای مبنی بر بروز رسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه...

آهن پرایس: از روز شنبه 16 مرداد ماه سامانه ثبت نام وام ودیعه دوباره در دسترس مردم قرار گرفته است که احتمال میرود به دلیل اختلالات سایبری در ماه گذشته اطلاعات مستاجران از بین رفته باشد. 

وزارت راه و شهرسازی دیروز 16 مرداد ماه اطلاعیه ای مبنی بر بروز رسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن درج کرد. بر اساس این اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی اظهار داشت: از وقفه ی ایجاد شده در فرآیند ثبت نام در سامانه تسهیلات ودیعه اجاره مسکن پوزش طلبید و از انجام فرآیند به روز رسانی سامانه مذکور خبر داد و اعلام داشت امکان ثبت نام در سایت میسر شده است، لذا متقاضیان می توانند جهت ثبت نام به آدرس اینترنتی وزارت راه و شهرسازی مراجعه نمایند. 

چندی پیش نیز اعلام شده بود که ثبت نام در سامانه ودیعه مسکن تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد یافت. بر اساس اخبار منتشره سقف وام ودیعه مسکن در تهران 70 میلیون تومان و در سایر کلانشهرها از جمله مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، قم، اهواز و کرمانشاه 40 میلیون تومان و در سایر شهرها 25 میلیون تومان اعلام شده است. متقاضیان دریافت این وام باید دارای اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت املاک و مستغلات و همچنین دارای کد رهگیری، در نیمه اول سال 1400 باشند. 

در ادامه می توانید این خبر را نیز مطالعه کنید: پروژه ناتمام مسکن مهر

پیش از اینکه اختلال سایبری در سایت وزارت راه و شهرسازی و همچنین برخی شرکت ها و سازمان های زیر مجموعه وزارتخانه پیش آید اجاره نشین ها با مراجعه به سامانه وزارت راه و شهرسازی اطلاعات و مدارک مورد نیاز خویش را ثبت می کردند، اما متاسفانه پس از بروز رسانی سامانه مذکور،تمامی اطلاعات ثبت شده و مدارک بارگذاری شده در این سامانه حذف شد و مستاجران ناچارا باید مجددا مراحل ثبت نام را سپری نمایند و همین مساله بلاشک پرداخت وام ودیعه را به تاخیر می اندازد. 

حال آنکه این قرار دادهای اجاره در حال تمدید شدن هستند و مستاجران در همین نیمه اول سال به این مبلغ نیازمندند و وقتی عقب تربیوفتد مستاجران با چالش های بیشتری مواجه خواهند شد.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 5 از 5 - 1 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)