بندیل بندی میلگرد

بندیل بندی میلگرد
بندیل بندی میلگرد

آهن پرایس: میلگرد از رایج ترین و کاربردی ترین محصولات نهایی خط تولید نورد گرم می باشد که در ساختمان سازی بیشترین کاربرد را نسبت به دیگر محصولات فولادی دارد، از این رو برای خرید این محصول بایستی از نحوه بسته بندی آن نیز اطلاعات کافی داشته باشیم. در ادامه به یکی ...

آهن پرایس: میلگرد از رایج ترین و کاربردی ترین محصولات نهایی خط تولید نورد گرم می باشد که در ساختمان سازی بیشترین کاربرد را نسبت به دیگر محصولات فولادی دارد، از این رو برای خرید این محصول بایستی از نحوه بسته بندی آن نیز اطلاعات کافی داشته باشیم. در ادامه به یکی از بهترین نوع بسته بندی، یعنی بندیل میلگرد می پردازیم.

بندیل میلگرد یک نوع از بسته بندی میلگرد می باشد که با استفاده از تسمه های محکم پلاستیکی یا فلزی صورت می گیرد که این عمل به سبب حمل آسان تر و انبار داری راحت تر انجام می شود.این نوع بسته بندی در صورتی انجام می گیرد که تعداد مشخصی از میلگرد ها را در کنار هم قرار داده و با نوارهایی از نوع فلزی و یا پلاستیکی بسته بندی می شوند.

میلگردهایی که در هر بندیل قرار داده می شود به طور معمول دارای سایز، طول، وزن و جنس مشخصی می باشند که نحوه بسته بندی میلگرد با توجه به نوع کارخانه تولید کننده و سایز آن متفاوت است.هر بندیل میلگرد با توجه به سایز و تعداد شاخه های آن محصول، وزن متفاوتی دارد.معمولا هر بندیل میلگرد وزنی بین 2 الی 5 تن دارا می باشد که بستگی به سایز و کارخانه تولید کننده دارد.

تعداد شاخه هایی که در هر بندیل قرار می گیرند به طور معمول توسط فروشنده اعلام می گردد ولی متقاضی نیز می تواند خود تعداد شاخه ها را محاسبه کند. نحوه محاسبه تعداد شاخه در هر بندیل میلگرد به این صورت است که باید وزن هر بندیل را اندازه گیری کرده و بر وزن هر شاخه تقسیم شود.

در ادامه می توانید این دانشنامه را نیز مطالعه کنید: لوله مانیسمان و کاربردهای آن

نکاتی که بایستی در تحویل بندیل میلگرد به آن توجه کرد این است که به شناسنامه یا پلاکی که به هر بندیل میلگرد متصل است، توجه شود که روی هر پلاک مشخصاتی مانند وزن بندیل، تعداد شاخه‌ های موجود در آن، علامت تایید‌ کننده کنترل کیفیت از سوی کارخانه، مشخصات میلگرد و نام یا نشانه تجاری برند تولید کننده آن درج می‌گردد که باید این مشخصات را با فاکتور تطبیق داد.

دیگر نکته حائز اهمیت، توجه به علائم حک شده توسط کارخانه تولید کننده بر روی هر شاخه میلگرد بندیل شده است. این علائم نشان‌ دهنده نوع میلگرد، سایز، روش تولید و برند تولیدکننده آن می‌ باشد. هر کدام از تولیدکنندگان میلگرد در ایران، علائم منحصر به فردی را بر روی محصولات خود حک می ‌کنند.

مجموعه آهن پرایس با اعلام قیمت روزانه تمامی کارخانه های میلگرد کشور این امکان را به خریداران میلگرد در بازار می دهد تا با اطمینان به اصالت و کیفیت بار، خریدی رضایت بخش را تجربه نمایند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت میلگرد و خرید این محصول به وبسایت آهن پرایس مراجعه کنید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 3 از 5 - 2 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (10)

  • قانعی
    قانعی1401/02/08 - 08:57 پاسخ

    از کارخونه ذوب اهن بندیل دو تنی نمیشه برد ؟

  • نجفی
    نجفی1401/01/14 - 12:52 پاسخ

    قیمت میلگرد چقد افزایش داشته ؟

  • رسول سرهنگی
    رسول سرهنگی 1400/12/24 - 08:57 پاسخ

    هر بندیل چند تن هستش ؟

    • اسد
      اسد1401/02/08 - 08:55

      دو تن یا پنج تن

  • سعید
    سعید1400/12/19 - 09:20 پاسخ

    کارخونه ها فروششون بستند ؟ تاچندم هستند ؟

  • سعید
    سعید1400/12/01 - 10:47 پاسخ

    هربندیل چندشاخه میشه حدودا ؟

    • آهن پرایس
      آهن پرایس1400/12/01 - 11:56

      با سلام از همراهی شما با مجموعه آهن پرایس سپاسگزاریم بستگی به سایز مدنظر شما دارد می توانید با شماره 02154103 تماس حاصل فرمایید مشاوران ما راهنمای شما هستند.

    • آهن پرایس
      آهن پرایس1400/12/01 - 15:50

      بستگی به سایز میلگرد و وزن هر شاخه میلگرد دارد، جهت دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. 02154103

  • حسین
    حسین 1400/11/23 - 09:30 پاسخ

    زیر بندیل نمیشه از کارخانه خرید داشت ؟

    • بنیامین
      بنیامین1401/01/29 - 08:58

      نه باید حتما 15 تن باشه که کارخونه بده