موانع پیش رو فولاد مبارکه

موانع پیش رو فولاد مبارکه
موانع پیش رو فولاد مبارکه

به گزارش آهن پرایس دراخبار بازار فولاد، از انجا که سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان (رونق تولید) نام گذاری شده است و در حقیقت ایشان تولید را مهم ترین مسئله محوری سال قرار داده اند. از انجا که صنعت فولاد جزء کالاهای اساسی توسعه و پیشرفت در هر کشور به حساب می رود...

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، از انجا که سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان (رونق تولید) نام گذاری شده است و در حقیقت ایشان تولید را مهم ترین مسئله محوری سال قرار داده اند.
از انجا که صنعت فولاد جزء کالاهای اساسی توسعه و پیشرفت در هر کشور به حساب می رود، فولاد سازان می توانند از این طریق به رونق تولید فولاد کمک شایانی داشته باشند. از مهم ترین مصداق ها در سال98  میتوان به شرکت فولاد مبارکه اشاره کرد که افزایش ظرفیت تولید این شرکت از 2.4 میلیون تن به بیش از 10 میلیون تن در سال های گذشته رسیده است وموجب  تولید پایدار و اشتغال را در صنعت فولاد گشته که این امر در هر بخشی به رونق تولید فولاد کمک به سزایی می کند. با توجه به این موضوع که شرکت فولاد مبارکه یک شرکت صادرات‌ محور می باشد، باوجود تحریم‌ ها این شرکت در سال گذشته و امسال با مشکل صادرات روبه‌رو نبوده است اما در تامین مواد معدنی تا حدی با مشکل مواجه شده است و از سوی دیگر نیز واحد های فولاد سازی با مشکل تامین ارز برای واردات برخی کالاها رو به ‌رو هستند که این موارد جزء موانع پیش رو شرکت فولاد مبارکه می باشند.
مجتمع فولاد مبارکه در سال جدید برنامه خاصی در نظر ندارد و در تلاش است طرح های باقی مانده سال گذشته از جمله برنامه تکمیل فولادسازی سفید دشت و کنسانتره سنگان را تکمیل کند.با وجود مشکلات اقتصادی در راستای سیل های اخیر در بهار 98 شرکت فولاد مبارکه خود را موظف میداند در کنار سیل زدگان قرار بگیرد از این رو کمک های چشم گیری به آسیب دیدگان کرده که از جمله میتوان کمک های نقدی این بخش به ارزش 36 میلیارد تومان به مناطق اسیب دیده اشاره کرد و در عین حال برای توسعه زیرساخت‌ های منطقه‌ ای با کمک به ساخت شبکه جمع‌ آوری فاضلاب و تصفیه‌ خانه ‌های پساب شهرهای همجوار اقدامات با ارزشی برای مردم منطقه سیل زده انجام داده است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (1)

  • محمد
    محمد 1398/01/27 - 11:39 پاسخ

    موانع پیش روی فولاد کشور و سایر صنایع ما انست که نگاه دراز مدت ندارند و خود را پاسخگو به مردم نمیدانند شما همین ایام را نگاه کنید که با وجود اینکه قیمت واقعی میلگرد حدود ۴۰۰۰ تومان است ببینید این تولید کنندگان چقدر با مردم در رابطه با قیمتهابازی می کنند ظرف یک هفته چقدر نوسان داشتیم ؟؟؟؟؟؟!!!؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!