پرداخت مالیات کمر آهن فروشان را شکست

پرداخت مالیات کمر آهن فروشان را شکست
  پرداخت مالیات کمر آهن فروشان را شکست

به گزارش اهن پرایس در تحلیل بازار آهن، کارشناسان بر این عقیده اند که باید در گرفتن مالیات از سایر صنف ها تجدید نظری صورت گیرد. در همین زمینه سعید انصاف یکی از فعالان در عرصه آهن آلات می گوید: متاسفانه در زمانی که حرف از تجدید نظر در مورد اخد مالیات به میان می اید، برخی تصور می کنند صنف هایی همچون آهن فروشان به دنبال فرار از پرداخت مالیات هستند، اما بعید است که تحلیل این شرایط در اقتصاد کشور کاری دشوار بنظر آید

به گزارش اهن پرایس در تحلیل بازار آهن، کارشناسان بر این عقیده اند که باید در گرفتن مالیات از سایر صنف ها تجدید نظری صورت گیرد. در همین زمینه سعید انصاف یکی از فعالان در عرصه آهن آلات می گوید: متاسفانه در زمانی که حرف از تجدید نظر در مورد اخد مالیات به میان می اید، برخی تصور می کنند صنف هایی همچون آهن فروشان به دنبال فرار از پرداخت مالیات هستند، اما بعید است که تحلیل این شرایط در اقتصاد کشور کاری دشوار بنظر آید و رکود موجود در اقتصاد کشور می تواند شرایط بحرانی صنف های مختلف از جمله آهن را به تصویر بکشد. 
انصاف طلب در ادامه افزود: در صورتیکه در بازار رونق اقتصادی وجود داشته باشد، پرداخت مالیات نه تنها ضروری بلکه یک وظیفه ملی و صنفی می باشد. اما در شرایطی که رکود بر بازار حاکم است، پرداخت مالیات هیچگونه توجیح اقتصادی ندارد و انتظار می رود تا دستگاه های ذی ربط با توجه به شرایط اقتصادی بازار اقدام به اخذ مالیات کنند.
وی در آخر خاطر نشان کرد: بدلیل رکود حاکم بر بازار و سخت بودن شرایط برای پرداخت مالیات، عده بسیاری از فعالان در عرصه آهن مغازه و دفاتر خود را تعطیل کرده اند و بصورت سیار کار می کنند. به این صورت می توانند از پرداخت مالیات معاف شوند. اما این پدیده موید عمق مشکلات موجود در بازار آهن فروشان است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)