قیمت آهن آلات ساختمانی دیروز افزایش یافت

قیمت آهن آلات ساختمانی دیروز افزایش یافت
 قیمت آهن آلات ساختمانی دیروز افزایش یافت

اخبار بازار آهن در روز گذشته (دوشنبه 96/7/17) حاکی از افزایش قیمت ها می باشد. قیمت آهن آلات ساختمانی دیروز افزایش یافت که این امر شاید ناشی افزایش قیمت ارز و دلار باشد. به هر حال در روز گذشته شاهد افزایش قیمت ناگهانی در بازار بودیم که برخلاف تصورات که افزایش قیمت موجب تحرک بازار بشود، هیچ گونه فعالیت و درخواستی در بازار اتفاق نیافتاد و بازار همچنان در سکوت و خاموشی به سر برد. قیمت قوطی و

اخبار بازار آهن در روز گذشته (دوشنبه 96/7/17) حاکی از افزایش قیمت ها می باشد. قیمت آهن آلات ساختمانی دیروز افزایش یافت که این امر شاید ناشی افزایش قیمت ارز و دلار باشد. به هر حال در روز گذشته شاهد افزایش قیمت ناگهانی در بازار بودیم که برخلاف تصورات که افزایش قیمت موجب تحرک بازار بشود، هیچ گونه فعالیت و درخواستی در بازار اتفاق نیافتاد و بازار همچنان در سکوت و خاموشی به سر برد. قیمت قوطی و پروفیل در اکثر سایز ها و کارخانه های تولید کننده معروف، حدود 10 الی 20 تومان افزایش داشت؛ این موضوع در حالی بود که مدت ها فقط شاهد ثبات قیمت پروفیل در بازار بودیم.

کارخانه های تولید کننده میلگرد نیز قیمت های خود را با 40 الی 50 تومان افزایش اعلام کردند که این موضوع می تواند موجی از ناراحتی های دوباره خریداران را در پی داشته باشد. زیرا بیشتر خریداران و فعالان بازار اعلام کرده بودند که توان خرید آهن آلات را با این قیمت ها ندارند؛ اما در روز گذشته شاهد افزایش قیمت مجدد در بازار بودیم. با توجه به آنکه بیشتر کارخانه ها قیمت میلگرد را با 40 الی 50 تومان اعلام کردند، کارخانه پرشین فولاد قیمت های خود را با 90 تومان افزایش اعلام کرد.

قیمت تیرآهن های متفرقه ثابت بود و تنها تیرآهن های ذوب آهن اصفهان دراکثر سایز ها، 5000 تومان افزایش داشت که این امر بی شک در تعیین قیمت های متفرقه امروز تاثیر خواهد گذاشت.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)