کانال قیمت لحظه‌ای آهن آلات

بررسی نوسان روزانه بازار آهن
 کانال قیمت لحظه‌ای آهن آلات

این روزها که بسیاری از برنامه‌ها و شبکه‌های اجتماعی از دسترس خارج شده است، شرکت آهن پرایس همچنان فعالیت خود را در تلگرام حفظ کرده و آخرین قیمت کلیه مقاطع فولادی را به طور لحظه‌ای در کانال‌های تلگرامی خود قرار می‌دهد. یکی از مزیت‌های تلگرام دسترسی به نرخ محصولات در روزها و ماه‌های گذشته است که امکان مقایسه قیمت‌ها را در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

آهن پرایس: اطلاع از آخرین قیمت آهن آلات و نوسانات بازار برای فعالان حوزه صنعت فولاد به ویژه فعالان ساختمانی که به طور مداوم در زمینه خرید و فروش آهن فعالیت می‌کنند، اهمیت بسزائی دارد، به همین منظور تغییرات قیمت آهن را از لاین‌های مختلف پیگیری و دنبال می‌کنند.

راه‌های متفاوتی برای ارائه قیمت روز آهن آلات وجود دارد که از جمله‌ آنها می‌توان به وبسایت اختصاصی هر شرکت، تماس تلفنی، کانال‌های تلگرام، واتساپ، اینستاگرام و... اشاره کرد. این شبکه‌های اجتماعی تا چندی پیش بستر مناسبی برای استعلام قیمت یا حتی ثبت سفارش محصولات مورد نیاز بود که این اواخر برخی از شبکه‌ها از دسترس خارج شده یا استفاده از آن با مشکلات خاصی مواجه است.

در روزهای اخیر با انسداد اینترنت و فیلتر شدن غالب شبکه‌های اجتماعی، ارتباط خریدار با فروشنده و کسب‌وکارهایی که در بستر اینترنت جاری بود، با مشکل مواجه شده است، اما به‌رغم همه این محدودیت‌ها شبکه اجتماعی تلگرام همچنان به قوت خود باقی است و این روزها بستر امنی برای فعالیت‌ها و اطلاع‌رسانی به شمار می‌رود و می‌توان گفت برنامه محبوبی ببین کاربران به شمار می‌رود.

اگرچه شرکت آهن پرایس به صورت لحظه‌ای قیمت روز همه محصولات فولادی را در وبسایت خود به‌روزرسانی می‌کند، اما فعالیت این شرکت در برنامه تلگرام نیز همچنان تداوم دارد و قیمت لحظه‌ای آهن آلات در کانال تلگرامی آهن پرایس «https://t.me/ahanprice» اعلام می‌شود.

تقریبا نرخ همه محصولات برای سهولت دسترسی مشتریان عزیز در قالب عکس در این کانال بارگذاری می‌شود. علاوه‌بر قیمت تیرآهن، ورق سیاه، ورق رنگی، نبشی و ناودانی، لوله پروفیل، قیمت میلگرد و ...، اخبار لحظه‌ای آهن آلات و تحلیل بازار آهن، فولاد و مسکن نیز در این کانال قرار می‌گیرد؛ همچنین فروش‌های ویژه، ویدیوهای آموزشی، نوسان نرخ سکه و ارز و سایر بازارهای مالی، نمودار قیمت محصولات و سایر مطالب مورد نیاز مشتریان در کانال تلگرامی آهن پرایس منتشر می‌شود.

گفتنی است علاوه‌بر کانال تلگرامی آهن پرایس که مجموعه‌ای از اطلاعات و قیمت محصولات در آن قرار می‌گیرد، هر محصولی به صورت اختصاصی کانال تلگرامی دارد که صرفا قیمت همان محصول در کانال درج می‌شود، ازجمله این کانال‌ها می‌توان به کانال تلگرامی میلگرد آهن پرایس «https://t.me/MilgerdPrice»، کانال قیمت نبشی و ناودانی آهن پرایس، کانال تلگرامی تیرآهن و هاش اهن پرایس «https://t.me/Tirahanprice» اشاره کرد.

شایان ذکر است برای دسترسی به این کانال‌ها می‌توانید از طریق لینک‌های درج شده اقدام کنید و یا از طریق سرچ عناوین کانال‌ها در تلگرام عضو آنها شده و قیمت کلیه محصولات فولادی را مشاهده کنید.

از آنجایی که اطلاع از آخرین اخبار بازار آهن و فولاد در این صنعت بسیار حائز اهمیت است و به مشتریان در خرید به موقع محصولات فولادی کمک می‌کند، به همین منظور شرکت آهن پرایس در تلگرام کانالی را به این محتوا اختصاص داده است که تحت عنوان کانال آهن خبر فعالیت می‌کند و به طور لحظه‌ای آخرین اخبار این حوزه را منتشر می‌کند.

بنابراین در این روزها که با یکسری محدودیت دسترسی به اطلاعات و اخبار مواجه هستیم، وجود کانال تلگرامی مطمئن و پرمحتوا که اطلاعات مورد نیاز ما را در حیطه کاری و فعالیت شغلی‌مان در اختیار بگذارد ضروری و مورد نیاز است که کانال‌های تلگرامی آهن پرایس این امکانات را در اختیار مخاطبان می‌گذارد.

بررسی نوسان روزانه بازار آهن

روز گذشته شاهد تثبیت نرخ محصولات فولادی در اکثر حوزه‌ها بودیم، به طوری که قیمت میلگرد آجدار عمدتا ثابت اعلام شد اما چمند کارخانه از جمله کارخانه‌ ذوب آهن اصفهان، شاهرود، امیرکبیر و ... حدود 50 الی 150 تومان کاهش قیمت داشتند.

انواع ورق‌ها نیز مانند ورق سیاه، ورق گالوانیزه، ورق رنگی و روغنی تقریبا ثبات قیمت داشتند و تنها ورق سیاه فولاد مبارکه حدود 100 الی 400 تومان کاهش قیمت داشت. قیمت نبشی و ناودانی نیز عمدتا بدون تغییر قیمت عرضه شدند.

قیمت روز تیرآهن علاوه‌بر ثبات در برخی شرکت‌ها، با کاهش 10 الی 50 هزار تومانی در بسیاری از کارخانه‌ها همراه بود. قیمت قوطی پروفیل و انواع لوله‌ها نیز عمدتا ثابت اعلام شد و تنها کارخانه پروفیل یاران در برخی ضخامت‌ها کاهش 100 تومانی داشت.

در ادامه می‌توانید این خبر را نیز مطالعه کنید: جاماندگی میلگرد و تیرآهن از تورم

قیمت دلار نیز با نوسانات جزئی همچنان در کانال 32 هزار تومانی معامله می‌شد، به طوری که با کمی افزایش در بازار آزاد حدود 32 هزار و830 تومان معامله شد.

گزارش‌ها از بورس کالا از عرضه 27 هزار و 39 تنی میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی حکایت دارد. از این میزان حدود 56 هزار و 488 تن به میلگرد اختصاص دارد که قیمت پایه آن 14 هزار و 440 تومان در نظر گرفته شده که بیانگر افزایش 1/03 درصدی نرخ این محصول در مقایسه با آخرین عرضه است.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 3 از 5 - 5 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)