آرامش نسبی در بازار آهن

آرامش نسبی در بازار آهن
آرامش نسبی در بازار آهن

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار اهن، پس از مدت ها ناآرامی در بازار آهن آلات، طی روزهای اخیر شاهد ورود آرامش به این بازار بودیم. از حدود سه روز گذشته قیمت ها در بازار اهن شروع به کاهش کرد و این روند حدود دو روز به طول انجام تا در روز گذشته به ثبات رسید. با توجه به مسیر طی شده توسط قیمت ها در هفته جاری، سوالی که برای بسیار از مشتریان و بنکداران بوجود می اید این است که آیا این ثبات قیمتی ماندگار است یا تنها بخاطر جو بوجود آمده در بازار آهن بوده

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار اهن، پس از مدت ها ناآرامی در بازار آهن آلات، طی روزهای اخیر شاهد ورود آرامش به این بازار بودیم. از حدود سه روز گذشته قیمت ها در بازار اهن شروع به کاهش کرد و این روند حدود دو روز به طول انجام تا در روز گذشته به ثبات رسید.

با توجه به مسیر طی شده توسط قیمت ها در هفته جاری، سوالی که برای بسیار از مشتریان و بنکداران بوجود می اید این است که آیا این ثبات قیمتی ماندگار است یا تنها بخاطر جو بوجود آمده در بازار آهن بوده و پایدار نیست؟ در پاسخ به این پرسش می توان به وضعیت بازار آهن طی دو هفته گذشته اشاره نمود. حدود دو هفته گذشته قیمت ها در بازار پس از مدت ها نوسان به ثبات رسید. اما این ثبات پایدار نبوده و تنها پس از دو روز ثبات قیمت مجددا روند افزایشی را در پیش گرفت. شرایطی فعلی نیز دست کمی از دو هفته گذشته ندارد، چراکه همچنان با موضوع لغو برجام و اعمال تحریم ها توسط امریکا مواجه هستیم در نتیجه این ثبات قیمت ها تنها مقطعی بوده و یکی دو روز بیشتر به نمی انجامد.

خبرهای بازار آهن حاکی از عدم تاثیر گذاری برجام بر بازار اهن می باشد. بررسی های صورت گرفته از سوی بسیاری از کارشناسان بخش فولاد نشان دهنده این است که در حال حاضر بازار اهن آلات متاثر از تحریم ها و لغو برجام دچار نوسان نشده است. چراکه رئیس جمهور امریکا اعلام کرد که اعمال تحریم ها طی دو نوبت 90 و 180 روزه خواهد بود و طی این دو نوبت تحریم های سنگینی را بر علیه ایران اعمال خواهیم نمود.

در روز گذشته قیمت میلگرد آجدار در اکثر کارخانه ها ثابت اعلام شد. اما این ثبات قیمت تنها برای این بخش بوده و در دیگر بخش ها از جمله قوطی پروفیل و تیرآهن شاهد کاهش قیمت ها بوده ایم.

مجموعه آهن پرایس در مجتمع فروش آهن آلات تهران واقع شده است که با مراجعه به سایت مجموعه اهن پرایس می توانید آدرس بازار آهن تهران را در آن بیابید. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرامی مجموعه از قیمت روز آهن آلات با خبر شده و برای مشاوره در زمینه آهن آلات و یا خرید آهن با شماره گیری 54103-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)