آهن گران شد

آهن گران شد
آهن گران شد

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، طی هفته جاری شاهد بی ثباتی و افزایش بی رویه قیمت آهن آلات بودیم. این جهش قیمتی موجب شد تا متقاضیان مصرفی  برای خرید دچار تردید شوند. وضعیت خرید و فروش در بازار آهن از جمله میلگرد آجدار نشان می دهد که روند افزایش قیمت آهن آلات با نوسانات قیمت ارز آغاز شده است بطوری که همزمان با تغییر نرخ دلار قیمت آهن در بازار آهن تهران جهش چشمگیری داشت. بر اساس آمارها قیمت میلگرد آجدار

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، طی هفته جاری شاهد بی ثباتی و افزایش بی رویه قیمت آهن آلات بودیم. این جهش قیمتی موجب شد تا متقاضیان مصرفی  برای خرید دچار تردید شوند. وضعیت خرید و فروش در بازار آهن از جمله میلگرد آجدار نشان می دهد که روند افزایش قیمت آهن آلات با نوسانات قیمت ارز آغاز شده است بطوری که همزمان با تغییر نرخ دلار قیمت آهن در بازار آهن تهران جهش چشمگیری داشت.

بر اساس آمارها قیمت میلگرد آجدار بطور میانگین از 100 تا 800 تومان در هر کیلو افزایش داشت. در مقاطع دیگر نیز افزایش قیمت کاملا مشهود بود بطوری که قیمت ها دائم و به صورت لحظه ای افزایش پیدا می کرد.  کارخانه نبشی و ناودانی ناب تبریز دیروز صبح در تاریخ 97/5/2 پس از 80 تومان افزایش قیمت در تمامی سایزها فروش محصولات خود را بست و پس از چند ساعت بار دیگر قیمت نبشی و قیمت ناودانی ها را 40 تومان افزایش داد.

این التهابات قیمتی در تمامی کارخانه ها به چشم میخورد از جمله کارخانه میلگرد هیربد که قیمت محصولات خود را 800 تومان در هر کیلو افزایش داد. کارخانه میلگرد آجدار سیادن ابهر پس از 250 تومان افزایش طی هفته جاری، دیروز اقدام به اعلام قیمت نکرد. کارخانه آذر فولاد امین صبح دیروز قیمت محصولات خود را 320 تومان در هر کیلو افزایش داد و پس از آن فروش را بست.

این افزایش قیمت ها در بخش ورق سیاه نیز دیده می شد. ورق سیاه برش خورده در انبار اصفهان دیروز سه شنبه، 130 تومان نسبت به روز قبل افزایش یافت. از این رو تمامی قیمت ها در مسیری افزایشی رو به حرکت بود و تا آخر وقت کاری نیز این افزایش های لحظه ای ادامه داشت.

بر اساس این آمارها نمی توان پیش بینی دقیقی از آینده بازار آهن و قیمت آهن آلات داشت.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)