آیا کاهش قیمت میلگرد امکان پذیر است

آیا کاهش قیمت میلگرد امکان پذیر است
آیا کاهش قیمت میلگرد امکان پذیر است

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازارآهن، با آغاز سال 97 بازار آهن با التهابات چشمگیری رو به رو بوده است. از آنجایی که بازار ارز نوسانات متعددی را تجربه کرده، آهن آلات نیز از این روند تأثیر گرفته است بطوری که طی ماه گذشته شاهد افزایش متوالی قیمت های اعلامی کارخانه ها بودیم. این افزایش قیمت در بخش میلگرد آجدار، نبشی و ناودانی از سطح بالاتری برخوردار بوده است ولی در مقابل قیمت تیرآهن با شیب ملایم تری افزایش یافت. قیمت 

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازارآهن، با آغاز سال 97 بازار آهن با التهابات چشمگیری رو به رو بوده است. از آنجایی که بازار ارز نوسانات متعددی را تجربه کرده، آهن آلات نیز از این روند تأثیر گرفته است بطوری که طی ماه گذشته شاهد افزایش متوالی قیمت های اعلامی کارخانه ها بودیم. این افزایش قیمت در بخش میلگرد آجدار، نبشی و ناودانی از سطح بالاتری برخوردار بوده است ولی در مقابل قیمت تیرآهن با شیب ملایم تری افزایش یافت. قیمت میلگرد طی ماه گذشته به طور میانگین 50 الی 170 تومان در هر کیلو افزایش پیدا کرد که این روند افزایشی بسیار چشمگیر است. 
طبق گفته کارشناسان، افزایش قیمت اهن الات نظیر میلگرد آجدار با افزایش قیمت در بورس فلزات تهران ارتباط مستقیم دارد اما این روزها به دلیل افزایش قیمت دلار تا سقف 7000 تومان، می توان عامل اصلی نوسانات قیمت در بازار آهن را التهابات بازار ارز دانست. اما سوال اینجاست که آیا این روند افزایشی متوقف خواهد شد؟! 
با آغاز سال 97، پس از روزها افزایش قیمت شاهد کاهش ملایم قیمت اهن الات بخصوص در بخش میلگردها بودیم. اگر چه نمی توان پیش بینی دقیقی از وضعیت آینده این بازار داشت ولی بسیاری از متقاضیان دست نگه داشته اند تا بازار اهن به ثبات نسبی برسد. از نیمه دوم اردیبهشت ماه، قیمت ها با کاهش ملایمی اعلام گردید. بطور مثال کارخانه هایی مانند ذوب آهن، سیادن ابهر و کویرکاشان که قیمت های محصولات خود را با افزایش چشمگیری اعلام کرده بودند، پس از گذشت یک ماه قیمت های اعلامی خود را 30 الی 50 تومان در هر کیلو کاهش دادند اما این موضوع نمی تواند گواهی برای کاهش قیمت ها باشد چراکه به هر میزانی هم که قیمت ها کاهش یابد بازهم به قیمت اولیه خود نمی رسد. بنابراین نمی توان پیش بینی کرد که در آینده قیمت میلگرد آجدار که محصول پر فروشی در صنعت ساخت و ساز به شمار می رود، روند کاهشی خواهد داشت یا مجددا با افزایش مواجه خواهد شد.

مجموعه آهن پرایس در مجتمع فروش آهن آلات تهران واقع شده است که با مراجعه به سایت مجموعه اهن پرایس می توانید آدرس بازار آهن تهران را در آن بیابید. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرامی مجموعه از قیمت روز آهن آلات با خبر شده و برای مشاوره در زمینه آهن آلات و یا خرید آهن با شماره گیری 54103-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)