اتمام اعتصابات رانندگان

اتمام اعتصابات رانندگان
اتمام اعتصابات رانندگان

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، از ابتدای خرداد ماه شاهد افزایش قیمت شمش بوده ایم بطوری که روز شنبه سایز های 25 و 150 میلیمتر میانگین 24443 ریال اعلام شد که این مبلغ تا پایان هفته به 24929 ریال رسید. محموله های فولاد خوزستان و نیشابور در بازار کمتر عرضه می شد و رکود در بازار کاملا قابل مشاهده بود. اما از روز سه شنبه میزان نقل و انتقال شمش فولاد با محدودیت رو به رو شد و تنها حمل و نقل های درون استانی صورت می گرفت که همین موضوع باعث بهتر شدن

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، از ابتدای خرداد ماه شاهد افزایش قیمت شمش بوده ایم بطوری که روز شنبه سایز های 25 و 150 میلیمتر میانگین 24443 ریال اعلام شد که این مبلغ تا پایان هفته به 24929 ریال رسید. محموله های فولاد خوزستان و نیشابور در بازار کمتر عرضه می شد و رکود در بازار کاملا قابل مشاهده بود.

اما از روز سه شنبه میزان نقل و انتقال شمش فولاد با محدودیت رو به رو شد و تنها حمل و نقل های درون استانی صورت می گرفت که همین موضوع باعث بهتر شدن قیمت ها در بازار شد. دیری نگذشت که این معاملات در روز چهارشنبه متوقف شد. از روز دوشنبه تحویل آهن اسفنجی به مشتریان با مشکلات بسیاری مواجه شد اما ضایعات تا روز چهارشنبه به کارخانه ها رسید. در صورتی که در هفته اینه مشکلات حمل و نقل و بارگیری حل شده باشد، می توان انتظار ثبات قیمت ها در بازار را داشت.

وضعیت بوجود آمده در بازار فولاد در حالی است که روز شنبه هفته گذشته قیمت شمش برای سایز های 125 و 150 میلیمتر 24971 ریال بوده است. اما با این جود بدلیل اعتصابت اخیر هیچگونه معامله ای در این بخش انجام نمی شد. این روند تا روز چهارشنبه ادامه پیدا کرد و پس از آن شاهد بارگیری در برخی مبادی بودیم. بیشترین میزان بارگیری برای شمش های 6 متری بوده است و پس از آن مقاطع کارخانه نیشابور بارگیری شد.

بعد از ظهر چهارشنبه روند افزایش قیمت متوقف شد و میانگین قیمت 25414 ریال اعلام شد. اما در این روز همچنان از شهر های اهواز و اصفهان هیچگونه بارگیری صورت نمی گرفت و این موضوع در هفته جاری با توجه به تعطیلات تشدید خواهد شد. این روند تا زمانی به طول خواهد انجامید که بارگیری ها به حالت طبیعی خود بازگردد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)