احتمال صادرات فولاد خراسان به شمال آفریقا

احتمال صادرات فولاد خراسان به شمال آفریقا
احتمال صادرات فولاد خراسان به شمال آفریقا

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، مجموع صادرات شمش فولاد خراسان از ابتدای سال 96 تا اواخر آذر ماه به حدود 26 هزار تن رسیده است.  طی مدت یاد شده صادرات میلگرد 85 هزار تن بوده است. محمد حسین پارسا معاون بازاریابی و فروش مجتمع فولاد خراسان در اینباره گفت: پس از صادرات اولین محموله شمش فولادی مجموعه فولاد خراسان به بازار جنوب شرق آسیا، این کارخانه وارد لیست صادرکنندگان بین المللی شد. مجموعه فولاد خراسان از ابتدای

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، مجموع صادرات شمش فولاد خراسان از ابتدای سال 96 تا اواخر آذر ماه به حدود 26 هزار تن رسیده است.  طی مدت یاد شده صادرات میلگرد 85 هزار تن بوده است.

محمد حسین پارسا معاون بازاریابی و فروش مجتمع فولاد خراسان در اینباره گفت: پس از صادرات اولین محموله شمش فولادی مجموعه فولاد خراسان به بازار جنوب شرق آسیا، این کارخانه وارد لیست صادرکنندگان بین المللی شد. مجموعه فولاد خراسان از ابتدای سال جاری توانسته حدود 110 هزار تن از تولیداتش را به بازارهای جهانی صادر کند که از این مقدار حدود 85 هزار تن میلگرد بوده است که بیشتر به کشور هایی از قبیل عراق، ترکمنستان، افغانستان، کویت، گرجستان و امارات صادر شده است.

محمد حسین پارسا در ادامه افزود: کشور چین به عنوان بزرگترین تولید کننده فولاد جهان در تلاش برای تامین نیاز بازار داخلی خود و کاهش ظرفیت تولید کشورش در پی تعطیلی واحدهای قدیمی و آلاینده زیست محیطی می باشد که همین امر موجب شده صادرات فولاد چین با کاهش مواجه شده و دیگر کشورهای تولیدکننده فولاد از این شرایط نهایت استفاده را کنند تا بتوانند حضور خود را در بازار های جهانی پر رنگ تر کنند. در پی همین امر برای گسترش صادرات فولاد خراسان به کشورهای شمال افریقا مذاکراتی صورت گرفته است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)