اخبار بازار آهن و پیش بینی قیمت میلگرد

اخبار بازار آهن و پیش بینی قیمت میلگرد
اخبار بازار آهن و پیش بینی قیمت میلگرد

اخبار بازار آهن حاکی از ثابت ماندن قیمت ها و بی تحرکی در بازار است. به گزارش آهن پرایس، قیمت آهن آلات ساختمانی در یک خط ثابت به مدت یک هفته است که مانده و نوسان قیمتی در بازار مشاهده نشده است. لازم به ذکر است که این ثبات قیمت ها فقط در آهن آلاتی مانند: نبشی، ناودانی و پروفیل دیده می شود؛ اما شاهد ثبات قیمت در انواع ورق سیاه و تیرآهن ها نیستیم. به دلیل رکود بازار آهن آلات و کاهش خرید مردم، موجودی انبار بسیاری از

اخبار بازار آهن حاکی از ثابت ماندن قیمت ها و بی تحرکی در بازار است. به گزارش آهن پرایس، قیمت آهن آلات ساختمانی در یک خط ثابت به مدت یک هفته است که مانده و نوسان قیمتی در بازار مشاهده نشده است. لازم به ذکر است که این ثبات قیمت ها فقط در آهن آلاتی مانندنبشی، ناودانی و پروفیل دیده می شود؛ اما شاهد ثبات قیمت در انواع ورق سیاه و تیرآهن ها نیستیم. به دلیل رکود بازار آهن آلات و کاهش خرید مردم، موجودی انبار بسیاری ازز کارخانه ها دپو شده و به ندرت دیده شده که کارخانه های تولید کننده انواع آهن آلات، اقدام به تولید کنند؛ همین امر باعث شده قیمت محصولاتی مانند تیرآهن در کارخانه به مدت چند روز متوالی ثابت بماند، اما قیمت تیرآهن در انبارر های شهر های دیگه دچار نوسان بسیاری شده باشد. به عنوان مثال قیمت تیر آهن ذوب آهن اصفهان در سه روز دچار پنج الی ده هزار تومن نوسان شده است

پیش بینی قیمت میلگرد

این روز ها کمتری کسی پیدا می شود که بازی نوسان قیمت در بازار آهن را نداند. منظور از این بازی، همان بالا و پایین شدن قیمت هاست که می گوییم بازار آهن دچار نوسان قیمتی شده است. بدین منظور که بعد از مدتی از گذشت ثابت ماندن قیمت ها، بطور ناگهانی قیمت تیرآهن، میلگرد، ورق و ... افزایش یا کاهش می باید. این بازی را به دلیل تحرک بازار و افزایش دادن تمایل خریداران انجام می دهند. در حال حاضر این جو بازی قیمت ها در بازارر آهن حاکم است؛ گفتنی است که در این یک هفته اخیر شاهد این ثبات قیمت ها در بازار آهن بوده ایم، بنابراین پیش بینی قیمت میلگرد بدین شرح می باشد که در روز های آتی شاهد افزایش قیمت جزئی در میلگرد باشیم. زیرا اکنون شاهد ثابت ماندن قیمت میلگرد به مدت طولانی هستیم.

رابطه ی قیمت پروفیل با قیمت ورق سیاه

با تمام این تفاسیر، باید این موضوع را در نظر گرفت که با تمام شدن تمایل خریدارن، قیمت ها دست خوش تغیر می شوند. مادامی که آهن آلات به فروش می رسد و معامله های خرید کم نشده باشد، بازار آهن در ثبات می ماند. این نکته را هم باید در نظر گرفت که با گران شدن انواع پروفیل ها، قیمت ورق سیاه، قیمت ورق گالوانیزه و قیمت ورق روغنی نیز افزایش می باید. نوسان پیدا کردن قیمت انواع ورق های ساختمانی در گرو میزان تولید کارخانه می باشد. ممکن است قیمت پروفیل ها ثابت بماند اما اگر کارخانه های تولید کننده ورق به هر دلیلی ظرفیت تولیدی خود را کاهش دهند، دور از ذهن نیست که قیمت ورق ها افزایش یابد.

 

 

 

برای خرید ورق روغنی، خرید ورق سیاه، خرید تیرآهن، خرید ورق st37، خرید آهن شرایطی، خرید میلگرد آجدار، خرید اینترنتی آهن، خرید اینترنتی میلگرد، خرید میلگرد از کارخانه، خرید میلگرد اصفهان، خرید ورق گالوانیزه و خرید آهن آلات ساختمانی ، با تلفن 54103-021 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما  ⬅️اینجا ➡️ را کلیک کنید.

 

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)