اخبار بازار آهن

اخبار بازار آهن
اخبار بازار آهن

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار آهن، روز گذشته بازار ورق ها در آرامش سپری شد. بررسی های صورت گرفته بر روی قیمت روز ورق گالوانیزه حاکی از ثبات قیمت این مقطع فولادی می باشد. طی روز گذشته قیمت ورق گالوانیزه کاشان ثابت اعلام شد. این کارخانه از حدود یک هفته قبل نوسانی در قیمت هایش ایجاد نکرده و روز گذشته نیز با ثابت نگه داشتن قیمت ها اقدام به فروش نمود. در حال حاضر قیمت ورق گالوانیزه ضخامت 4/0، 4050 تومان اعلام شده است.

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار آهن، روز گذشته بازار ورق ها در آرامش سپری شد. بررسی های صورت گرفته بر روی قیمت روز ورق گالوانیزه حاکی از ثبات قیمت این مقطع فولادی می باشد.

طی روز گذشته قیمت ورق گالوانیزه کاشان ثابت اعلام شد. این کارخانه از حدود یک هفته قبل نوسانی در قیمت هایش ایجاد نکرده و روز گذشته نیز با ثابت نگه داشتن قیمت ها اقدام به فروش نمود. در حال حاضر قیمت ورق گالوانیزه ضخامت 4/0، 4050 تومان اعلام شده است.

ورق گالوانیزه هفت الماس نیز همانند کارخانه کاشان، روز گذشته را در ثبات بسر برد. کارخانه مذکور از حدود یک هفته گذشته قیمت هایش را ثابت نگه داشته است و در حال حاضر با همان قیمت های پیشین اقدام به معامله می کند. هم اکنون قیمت ورق گالوانیزه ضخامت 4/0 هفت الماس با قیمت 4360 تومان خرید و فروش می شود.

ورق گالوانیزه شهرکرد نیز از این ثبات قیمت ها مستثنا نبوده است. کارخانه شهرکرد نیز همانند دو کارخانه یاد شده از حدود یک هفته گذشته قیمت هایش را ثابت نگاه داشته است. در شرایط فعلی قیمت ورق گالوانیزه شهرکرد ضخامت 4/0 ، 3815 تومان می باشد.

در این میان کارخانه هایی از قبیل تاراز هم وجود داشتند که اقدام به اعلام قیمت نکرده اند و روز گذشته فروش خود را بسته بودند.

خبرهای بازار آهن حاکی از ثبات قیمت اکثر مقاطع در روز های پایانی سال جاری می باشد. وضعیت آهن کشور در حال حاضر مناسب می باشد و جو بازار آهن آلات مطلوب تلقی می شود. پیش بینی قیمت آهن در سال آینده خبر از افزایش قیمت در اکثر مقاطع فولادی می دهد که همین امر موجب شده تا اکثر متقاضیان اقدام به خرید کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار بازار اهن و بررسی وضعیت اهن الات کشور، می توانید به سایت آهن پرایس بخش تحلیل بازار آهن مراجعه کرده و یا با عضویت در کانال تلگرامی مجموعه از قیمت ها مطلع شوید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)