اخبار بازار آهن

اخبار بازار آهن
اخبار بازار آهن

گزارشات حاکی از کاهش قیمت ها در بازار آهن آلات طی روز گذشته می باشد. پس از روزها افزایش قیمت مقاطع در بازار اهن، روز گذشته شاهد کاهش قیمت ها در این بازار بودیم. اما سوالی که برای اکثر فعالان و متقاضیان در این حوزه بوجود می آید این است که آیا این کاهش قیمت ها ماندنی است یا تنها یک شوک به بازار می باشد و دوباره قیمت ها با افزایش مواجه خواهد شد؟ به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار اهن، برای پاسخ به این پرسش به نوسانات نرخ دلار می پردازیم.

گزارشات حاکی از کاهش قیمت ها در بازار آهن آلات طی روز گذشته می باشد. پس از روزها افزایش قیمت مقاطع در بازار اهن، روز گذشته شاهد کاهش قیمت ها در این بازار بودیم. اما سوالی که برای اکثر فعالان و متقاضیان در این حوزه بوجود می آید این است که آیا این کاهش قیمت ها ماندنی است یا تنها یک شوک به بازار می باشد و دوباره قیمت ها با افزایش مواجه خواهد شد؟

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار اهن، برای پاسخ به این پرسش به نوسانات نرخ دلار می پردازیم. مولفه ای که تاثیر بسزایی بر قیمت مقاطع در بازار اهن آلات می گذارد. چنانچه طی روز های آتی نرخ ارز کاهش یابد می توان به بهبود قیمت ها در بازار امیدوار بود اما در صورتیکه قیمت ها در بازر ارز همین روند را در پیش گیرد، نه تنها قیمت کاهش نخواهد یافت بلکه مجددا با افزایش قیمت رو به رو خواهیم شد. البته کاهش نرخ دلار تقریبا غیر ممکن است چراکه در حال حاضر دولت توانایی کاهش قیمت را ندارد. طی روز های گذشته دولت اعلام کرد که نرخ دلار 4200 تومان می باشد و فروش بیش از این نرخ غیر قانونی بوده و جرم محسوب می گردد، اما در ادامه هیچ اتفاقی رخ نداد و دلار 4200 تومانی بدست مردم نرسید و دولت هم با کمبود ارز مواجه شد. در نتیجه کنترل نرخ دلار از سوی دولت تقریبا غیر ممکن خواهد بود.

خبرهای بازار اهن حاکی از کاهش قیمت در بخش میلگرد آجدار و نبشی و ناودانی می باشد. طی روز گذشته در دو بخش تیرآهن و پروفیل شاهد ثبات قیمتی بوده ایم. قیمت میلگرد آجدار بطور میانگین 10 تا 130 تومان کاهش یافت. همچنین در بخش نبشی ها شاهد 30 تا 100 تومانی بودیم. ناودانی ها نیز از این کاهش قیمت بی نصیب نماندند و در روز گذشته 100 تومان کاهش قیمت را تجربه نمودند.

دو بخش تیراهن و پروفیل در روز گذشته با قیمت ثابت اقدام به معامله نمودند. در حال حاضر هنوز وضعیت بازار آهن الات مشخص نبوده و هر روزه باید منتظر نوسانی در این بازار پرفراز و نشیب باشیم.

مجموعه آهن پرایس در مجتمع فروش اهن الات تهران واقع شده است که با مراجعه به سایت مجموعه اهن پرایس می توانید آدرس بازار اهن تهران را در آن بیابید. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرامی مجموعه از قیمت روز اهن الات با خبر شده و برای مشاوره در زمینه آهن آلات و یا خرید آهن با شماره گیری 54103-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)