اخبار بازار اهن در روزهای پایانی تیرماه

اخبار بازار اهن در روزهای پایانی تیرماه
اخبار بازار اهن در روزهای پایانی تیرماه

در آخرین روز های ماه تیر شاهد افزایش قیمت ها در بازار هستیم. از هفته گذشته روند بازار اهن الات تغییر کرده و قیمت ها روز به روز افزایش یافته است. از هفته دوم تیر ماه قیمت ها در بازار کم کم کاهشی شد و همین امر موجب شده بود تا امید متقاضیان برای خرید بیشتر شود. اما این روند طولی نه انجامید و در سومین و چهارمین هفته از ماه جاری قیمت ها صعودی شد...

در آخرین روز های ماه تیر شاهد افزایش قیمت ها در بازار هستیم. از هفته گذشته روند بازار اهن الات تغییر کرده و قیمت ها روز به روز افزایش یافته است. از هفته دوم تیر ماه قیمت ها در بازار کم کم کاهشی شد و همین امر موجب شده بود تا امید متقاضیان برای خرید بیشتر شود. اما این روند طولی نه انجامید و در سومین و چهارمین هفته از ماه جاری قیمت ها صعودی شد.

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار اهن، امروز نیز روند بازار صعودی می باشد. آمار بدست آمده از سوی قیمت گذاری کارخانه ها گواه از این امر می باشد. در حال حاضر اکثر کارخانه های قوطی پروفیل نرخ های خود را اعلام کرده اند که بر این اساس قیمت کارخانه ها بطور میانگین 20 تومان افزایش یافته است.

اگرچه در میان کارخانه هایی که قیمت هایشان را افزایش داده اند، کارخانه هایی از قبیل جهان پروفیل، هیربد و یاران نیز وجود دارند که مرخ های خود را ثابت اعلام کرده اند.

هنوز قیمت میلگرد آجدار از سوی برخی کارخانه ها اعلام نشده است. اما کارخانه هایی که اعلام قیمت کرده اند نرخ هایشان بطور میانگین 50 تومان افزایش یافته است. کارخانه هیربد زرندیه با 100 تومان افزایش قیمت در صدر  قرار دارد و کارخانه میلگرد سازی ظفربناب با 10 تومان افزایش کمترین افزایش قیمت را داشته است. در این میان شاهد ثبات قیمت های کارخانه شاهرود می باشیم.

هنوز کارخانه های نبشی و ناودانی و همچنین تیرآهن اعلام قیمت نکرده اند. اما با توجه به وضعیت فعلی بازار پیش بینی می شود قیمت ها در این کارخانه ها  نیز افزایشی اعلام شود.

خبر های بازار اهن الات حاکی از ادغامه این روند تا پایان تیرماه می باشد. کارشناسان این بخش هنوز نتوانسته اند اطلاعات دقیقی در مورد وضعیت بازار اهن الات در مرداد ماه بدهند اما با توجه به تحریم های پیش رو در این ماه و همچنین وضعیت دشوار اقتصاد کشور، پیش بینی می شود که در مرداد ماه نیز قیمت ها رو به بالا باشد که در اینصورت نگرانی متقاضیان بیش از پیش زیاد خواهد شد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)