اخبار بازار قراضه در ترکیه و خاور دور

اخبار بازار قراضه در ترکیه و خاور دور
اخبار بازار قراضه در ترکیه  و خاور دور

طبق جدید ترین گزارشاتی که از بازار قراضه ترکیه به دست آمده، این بازار در یک حالت ثبات و بی تحرکی قرار دارد که اخباری مبنی بر فروش شنیده نشده است. بازار قراضه ترکیه علاوه بر اینکه دچار هیچ گونه تغیری در چند روز اخیر نشده است، حجم معاملات آن نیز چندان چشم گیر و قابل توجه نبوده است. عده ای بر این باور هستند که بعد از کاهش قیمت های قراضه در آمریکا، بازار ترکیه نیز تغیری نکرد و قیمت ها ثابت مانده اند. طبق برآورد های انجام شده می توان

ثبات بازار قراضه در ترکیه:

طبق جدید ترین گزارشاتی که از بازار قراضه ترکیه به دست آمده، این بازار در یک حالت ثبات و بی تحرکی قرار دارد که اخباری مبنی بر فروش شنیده نشده است. بازار قراضه ترکیه علاوه بر اینکه دچار هیچ گونه تغیری در چند روز اخیر نشده است، حجم معاملات آن نیز چندان چشم گیر و قابل توجه نبوده است. عده ای بر این باور هستند که بعد از کاهش قیمت های قراضه در آمریکا، بازار ترکیه نیز تغیری نکرد و قیمت ها ثابت مانده اند. طبق برآورد های انجام شده می توان اعلام کرد که قراضه آمریکا حدود 5/7 دلار کاهش داشته و با 350 دلار در هرتن سی اف آر به ثبت رسیده است.

در حال حاضر شرایط بازار قراضه ترکیه به نحوی است که موجب شده تا فعالان بازار اعلام کنند بازار دچار مازاد عرضه شده است، اما با این وجود هیچ کدام ار عرضه کنندگان حاضر به کاهش قیمت نیستند زیرا هزینه هایی که برای جمع آوری پرداخته کرده اند را بالا می دانند. به دلیل مواردی که ذکر شد شاهد ثبات بازار و کاهش حجم معاملات هستیم.  اما با وجود تمام این تفاسیر لازم به ذکر است که ترکیه هنوز به خرید قراضه برای حمل اکتبر نیاز دارد که حدود 400 هزار تن خواهد بود.

 

بازار قراضه در خاور دور:

به دلیل بالا بودن میزان موجودی در بازار های خاور دور، بیشتر خریداران دست از خرید کشیده اند و میزان خرید در بازار های وارداتی بشدت کاهش یافته است. نکته جالبی که در این زمینه وجود دارد قیمت های اعلامی از سوی صادر کنندگان است؛ زیرا همچنان قصد ندارد تا قیمت خود را کاهش دهند و درصدد آن هستند که قیمت های اعلامی خود را حفظ کنند. گفتنی است که قراضه سنگین کلاس 2  ژاپن حدود 8 دلار کاهش هفتگی داشته است که عده ای دلیل این امر را نوسانات موجود در بازار ارز دانسته اند. لازم به ذکر است که قیمت ها به اندازه ین ژاپن ثابت بوده است.

طبق پیش بینی های انجام شده به دلیل رونق داشتن درد بازار های ژاپنی، قیمت ها در هفته ی آتی نیز بالا خواهد رفت اما با این وجود کره ای ها همچنان قصد خرید ندارند. آنها اعلام کرده اند به دلیل کافی بودن موجودی در انبار های خود فعلا قصد خرید قراضه را ندارند. به همین جهت شاهد معاملات قابل توجهی در بازار کره نبوده ایم.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)