اخبار بازار میلگرد در آمریکا، ترکیه و چین

اخبار بازار میلگرد در آمریکا، ترکیه و چین
اخبار بازار میلگرد در آمریکا، ترکیه و چین

اخبار بازار میلگرد در آمریکا حکایت از بی تحرکی بازار و ثبات قیمت ها در این کشور دارد. در حال حاضر حدود دو هفته است که در بازار داخلی آمریکا قیمت ها تغیری نداشته و همچنان ثابت مانده است. به گزارش آهن پرایس، در شرایط کنونی، دولت آمریکا با استفاده از پرونده جدید آنتی دامپینگ، درصدد آن است که مشوق کارخانه ها به منظور افزایش قیمت ها باشد. البته لازم به ذکر است که فعالان بازار اعتقاد دارند تغیر دادن قیمت ها در حال حاضر ممکن 

اخبار بازار میلگرد در آمریکا حکایت از بی تحرکی بازار و ثبات قیمت ها در این کشور دارد. در حال حاضر حدود دو هفته است که در بازار داخلی آمریکا قیمت ها تغیری نداشته و همچنان ثابت مانده است. به گزارش آهن پرایس، در شرایط کنونی، دولت آمریکا با استفاده از پرونده جدید آنتی دامپینگ، درصدد آن است که مشوق کارخانه ها به منظور افزایش قیمت ها باشد. البته لازم به ذکر است که فعالان بازار اعتقاد دارند تغیر دادن قیمت ها در حال حاضر ممکن نیست زیرا تقاضا همچنان ثابت و بی تحرک است. در حال حاضر قیمت میلگرد در بازار داخلی این کشور 530 تا 540 دلار هر تن و در ثبات است.

اخبار بازار میلگرد در چین

طبق گزارشات به دست آمده از چین، قیمت میلگرد بالا رفته و افزایش داشته است. همچنین در شرق این کشور بهای میلگرد 36 تا 38 دلار هر تن افزایش داشته است و در مناطق شمالی چین نیز 10 تا 13 دلار بالا رفته است. به گزارش آهن پرایس، فعالان بازار در چین معتقد هستند که این افزایش قیمت ها پایدار نخواهد بود و در هفته های آینده شاهد پایین آمدن این رشد قیمت ها خواهیم بود. بیلت نیز در بازار چین اخیرا 6 دلار رشد داشته 447 دلار هر تن با مالیات بر ارزش افزوده شده است. گفتنی است که در بورس شانگهای چین نیز قیمت قراردادی میلگرد 15 دلار بالا افزایش داشته و 471 دلار هر تن به ثبت رسیده است.

اخبار بازار میلگرد در ترکیه

این روز ها بازار میلگرد در ترکیه بسیار روند مناسبی را طی میکند و از شرایطی مطلوبی برخور دار است این امر به دلیل عرضه ی محدود و تقاضای مطلوبی که وجود دارد اتفاق افتاده است. قیمت فعلی میلگرد از 470 تا 480 دلار به 500 تا 505 دلار هر تن درب کارخانه افزایش یافته است. به گزارش آهن پرایس، در حال حاضر شرایط به گونه است که به دلیل افزایش خرید از سوی خریداران میلگرد، عرضه کنندگان میلگرد نیز به راحتی قیمت ها را افزایش می دهند و دیگر کمتر از 500 دلار پیشنهادی نمی شود. در این بین فعالان بازار نمی دانند این رونق تا چه زمانی دوام خواهد داشت. قابل ذکر است مفتول در بازار داخلی ترکیه از 490 تا 510 دلار به 495 تا 510 دلار رسیده است.

برای دریافت قیمت روز میلگرد آجدار ، قیمت روز ورق سیاه ، قیمت روز ورق روغنی ، قیمت روز ورق گالوانیزه ، قیمت روز نبشی ، قیمت روز ناودانی ،  در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ⬅ اینجا  را کلیک کنید.

 

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)