اخبار بازار میلگرد در اسپانیا و بازار ورق در ترکیه

اخبار بازار میلگرد در اسپانیا و بازار ورق در ترکیه

گزارشات رسیده از بازار میلگرد اسپانیا حاکی از آن است که قیمت میلگرد در بازار داخلی این کشور افزایش داشته است؛ با این وجود لازم به ذکر است که قیمت پیشنهادی به سایر کشورهای اروپایی کاهش پیدا کرده و پایین آمده است. گفتنی است که به دلیل رشد قیمت قراضه در ترکیه و شایعاتی که در ارتباط با از سر گیری صادرات اسپانیا به الجزایر به وجود آمده است، قیمت میلگرد در بازار داخلی حدود 5 تا 10 یورو هر تن نسبت به اوایل ژوئن 

اخبار بازار میلگرد در اسپانیا

گزارشات رسیده از بازار میلگرد اسپانیا حاکی از آن است که قیمت میلگرد در بازار داخلی این کشور افزایش داشته است؛ با این وجود لازم به ذکر است که قیمت پیشنهادی به سایر کشورهای اروپایی کاهش پیدا کرده و پایین آمده است. گفتنی است که به دلیل رشد قیمت قراضه در ترکیه و شایعاتی که در ارتباط با از سر گیری صادرات اسپانیا به الجزایر به وجود آمده است، قیمت میلگرد در بازار داخلی حدود 5 تا 10 یورو هر تن نسبت به اوایل ژوئن افزایش یافته است.

گفتنی است که به دلیل وجود مشکلاتی در اخذ مجوز های وارداتی در الجزایر، از ژوئن 2016 روابط تجاری دو کشور متوقف شده است. البته لازم به ذکر است که در حال حاضر فعالان بازار این خبر را که شروع داد و ستدهای دو کشور می باشد را تائید نکرده اند. با وجود این تفاسیر، هرچند که میزان تقاضای خریداران اروپایی قابل توجه می باشد ولی قیمتی که برای میلگرد اسپانیا پیشنهاد کرده اند در دو هفته اخیر تا 10 یورو کاهش قیمت داشته است.

همچنین فعالان بازار معتقد هستند که افزایش و بالا رفتن قیمت میلگرد اسپانیا در آینده ی نزدیک امکان ندارد و باید منتظر بازاری با روند ثابت یا کاهشی بود. با توجه به مطالبی که ذکر شد، باید این نکته را نیز در نظر گرفت که شاید اگر خبر از سرگیری صادرات به الجزایر واقعیت داشته باشد، باید انتظار رشد قیمت های میلگرد را داشت.

اخبار بازار ورق در ترکیه

روزهای گذشته تقاضای ورق در بازار داخلی ترکیه مطلوب بوده ولی در بازار صادرات آن ضعیف بوده است. در بازار داخلی ورق گرم در 485 تا 495 دلار هر تن درب کارخانه فروخته شده  و قیمت پیشنهادی اولیه  490 تا 495 دلار هر تن درب کارخانه بود. ورق سرد نیز 590 تا 600 دلار هر تن درب کارخانه می باشد. قابل ذکر است ورق گرم صادراتی ترکیه 470 تا 480 دلار هر تن فوب است ولی اروپایی ها به دنبال خرید در 450 تا 460 دلار هر تن فوب هستند.

 

 

قیمت روز تیرآهن، قیمت روز میلگرد آجدار، قیمت ورق روغنی، قیمت پروفیل، قیمت میلگرد بازار تهران، قیمت میلگرد آجدار، قیمت آهن، قیمت میلگرد، ورق روغنی، قیمت ورق سیاه، قیمت آهن آلات ساختمانی، قیمت ناودانی، قیمت تیراهن، قیمت روز ورق سیاه، قیمت روز نبشی و  میلگرد آجدار در بنگاه تهران به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)