اخبار بازار میلگرد در چین و اروپا

اخبار بازار میلگرد در چین و اروپا
اخبار بازار میلگرد در چین و اروپا

در حالی که شاهد کاهش قیمت میلگرد در اکثر کشور های اروپایی می باشیم، قیمت میلگرد در بازار داخلی اسپانیا افزایش پیدا کرده است. به گزارش آهن پرایس، قیمت میلگرد در بازار داخلی 5 تا 10 یورو هر تن نسبت به اوایل ژوئن افزایش یافته که فعالان بازار دلیل این امر را رشد یافتن قیمت قراضه در ترکیه و شایعاتی که اخیرا راجب به از سر گیری صادرات اسپانیا به الجزایر منتشر شده بود می دانند. به دلیل مشکلاتی که در اخذ مجوزهای وارداتی 

اخبار بازار میلگرد در اروپا

در حالی که شاهد کاهش قیمت میلگرد در اکثر کشور های اروپایی می باشیم، قیمت میلگرد در بازار داخلی اسپانیا افزایش پیدا کرده است. به گزارش آهن پرایس، قیمت میلگرد در بازار داخلی 5 تا 10 یورو هر تن نسبت به اوایل ژوئن افزایش یافته که فعالان بازار دلیل این امر را رشد یافتن قیمت قراضه در ترکیه و شایعاتی که اخیرا راجب به از سر گیری صادرات اسپانیا به الجزایر منتشر شده بود می دانند. به دلیل مشکلاتی که در اخذ مجوزهای وارداتی در الجزایر وجود داشت، از ژوئن 2016 روابط تجاری دو کشور متوقف شده است. البته لازم به ذکر است که در حال حاضر فعالان بازار این خبر را که " آغاز داد و ستدهای دو کشور در حال انجام شدن است " تایید نکرده اند.

 
 
اخبار بازار ورق گرم صادراتی در چین

در هفته ی گذشته برای سومین بار قیمت ورق گرم صادراتی در چین افزایش پیدا کرد که دلیل این امر را می توان افزایشی بودن قیمت آهن در بازار داخلی دانست. متوسط قیمت متال بولتین برای ورق گرم صادراتی چین 5 تا 10 دلار در مقایسه با هفته ی گذشته افزایش داشته که 450 تا 460 دلار هر تن فوب به ثبت رسیده است. با وجود این تفاسیر لازم به ذکر است که فعالیت و تحرک در بازار صادرات ورق چین پس از افزایش قیمت هفته قبل خیلی کم شده و میزان فعالیت ها در این بازار کاهش چشم گیری یافته است. اما به هر حال معاملاتی در تناژ های محدود مانند 450 تا 455 دلار هر تن فوب به ثبت رسید و گزارش شد. همچنین در چند هفته ی گذشته، ورق چین در بازار داخلی بهبود چشمگیری پیدا کرد که دلیل این اتفاق را می توان کاهش یافتن موجودی بازار دانست. در نتیجه و در پیرو این اتفاق، کارخانه های زیادی اقدام به کاهش صادرات کردند زیرا در بازار داخلی سود دهی بهتری را می توانستند کسب کنند.

اخبار بازار میلگرد در چین

رشد قیمت در بازارهای فیوچرز و افزایش قیمت بیلت در بازار داخلی چین قیمت میلگرد را در این کشور صعودی کرده است. تمایل به خرید نیز بالا رفته است. البته از آنجایی که فصل رکود تقاضاست فعالان بازار تردید دارند روند صعودی با این قدرت ادامه داشته باشد. در نقاط مختلف چین قیمت میلگرد در بازار نقدی 3 تا 9 دلار هر تن بالا رفته 503 تا 521 دلار هر تن درب کارخانه شده است. بیلت نیز در بازار داخلی 3 دلار رشد روزانه داشته 474 دلار هر تن درب کارخانه با 17 درصد مالیات بر ارزش افزوده شده است.

 

 

 

قیمت روز تیرآهن، قیمت روز میلگرد آجدار، قیمت ورق روغنی، قیمت پروفیل، قیمت میلگرد بازار تهران، قیمت میلگرد آجدار، قیمت آهن، قیمت میلگرد، ورق روغنی، قیمت ورق سیاه، قیمت آهن آلات ساختمانی، قیمت ناودانی، قیمت تیراهن، قیمت روز ورق سیاه، قیمت روز نبشی و  میلگرد آجدار در بنگاه تهران به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)