اخبار بازار میلگرد و ورق گرم در چین

اخبار بازار میلگرد و ورق گرم در چین
اخبار بازار میلگرد و ورق گرم در چین

اخبار جدید از بازار میلگرد صادراتی در چین حاکی از کاهش جزئی قیمت ها در این بازار است. طبق آخرین گزارش هایی که از بازار این کشور به دست رسیده است، قیمت میلگرد صادراتی چینی حدود 5 دلار در هر تن فوب کاهش قیمت داشته است. البته لازم به ذکر است که به دلیل بالا رفتن قیمت های در خواستی از سوی خریداران، کمی بازار بهبود یافت. از سویی دیگر به دلیل کاهش پیدا کردن قیمت ها در بازار داخلی، بسیاری از فعالان در این بازار نگران هستند تا این کاهش قیمت بر 

اخبار بازار میلگرد در چین:

اخبار جدید از بازار میلگرد صادراتی در چین حاکی از کاهش جزئی قیمت ها در این بازار است. طبق آخرین گزارش هایی که از بازار این کشور به دست رسیده است، قیمت میلگرد صادراتی چینی حدود 5 دلار در هر تن فوب کاهش قیمت داشته است. البته لازم به ذکر است که به دلیل بالا رفتن قیمت های در خواستی از سوی خریداران، کمی بازار بهبود یافت.

از سویی دیگر به دلیل کاهش پیدا کردن قیمت ها در بازار داخلی، بسیاری از فعالان در این بازار نگران هستند تا این کاهش قیمت بر معاملات آتی بازار صادراتی این کشور تاثیر منفی نداشته باشد. گفتنی است که قیمت ها در بازار داخلی تا 9 دلار کاهش داشته و حدود 568 تا 601 دلار در هر تن تحویل کارخانه به ثبت رسیده است.

اخبار بازار ورق گرم صادراتی در چین:

با وجود آنکه در روز های اخیر بسیاری از خریداران نسبت به افزایش قیمت ها در این بازار مقاومت میکردند، قیمت ورق گرم صادراتی در این بازار افزایش جزئی داشته است. قیمت ها در این بازار حدود یک دلار افزایش روزانه داشته است و حدود 562 دلار در هر تن فوب به ثبت رسیده است. با وجود تمام این تفاسیر، اکثر عرضه کنندگان ورق گرم به دلیل مشاهده افت قیمت ها در بازار، اقدام به ثابت نگه داشتن روند قیمت ها کردند که تا حدودی نیز در این کار توانستند موفق عمل کنند.

آخرین معامله ای که کشور چین انجام داد، با کشور کره جنوبی بود که ورق گرم صادراتی را با قیمت 570 دلار در هر تن فوب معامله کردند؛ لازم به ذکر است که بعد از آن دیگر کشور چین فروشی برای ورق گرم صادراتی نداشته است. در کنار این موارد مذکور، ویتنامی ها نیز خریدار ورق گرم صادراتی چینی بودند که به دلیل قیمت پایین آنها، فروشندگان چینی از انجام معامله خود داری کردند.

ویتنامی ها خواستار خرید با قیمت 550 دلار در هر تن فوب بودند. در حال حاضر شرایط در بازار چین به گونه ای است که تجار چینی به دلیل قرار داشتن بازار در ابهام، ترجیح داده اند تا انبار های خود را به این زودی پر نکنند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)