اخبار بازار میلگرد

اخبار بازار میلگرد
اخبار بازار میلگرد

​طبق گزارش جدیدی که از وضعیت میلگرد منتشر شده است، کارخانه ای جدید در عربستان اقدام به کاهش قیمت میلگردهای خود کرده است. گویا ابتدا مدیرعامل کارخانه به مدت 4 ماه و نیم قیمت میلگرد های خود را ثابت اعلام میکرد و نوسانی نداشت، اما بعد ازمدتی بالاخره به دلیل رکود تقاضا اقدام به تصحیح قیمت ها کرده است. به گزارش آهن پرایس، درحال حاضر قیمت کنونی میلگرد در این کارخانه ی عربی در بازار داخلی 67 دلار هر تن پایین آمده و به 480 دلار هر تن رسیده است. 

طبق گزارش جدیدی که از وضعیت میلگرد منتشر شده است، کارخانه ای جدید در عربستان اقدام به کاهش قیمت میلگردهای خود کرده است. گویا ابتدا مدیرعامل کارخانه به مدت 4 ماه و نیم قیمت میلگرد های خود را ثابت اعلام میکرد و نوسانی نداشت، اما بعد ازمدتی بالاخره به دلیل رکود تقاضا اقدام به تصحیح قیمت ها کرده است. به گزارش آهن پرایس، درحال حاضر قیمت کنونی میلگرد در این کارخانه ی عربی در بازار داخلی 67 دلار هر تن پایین آمده و به 480 دلار هر تن رسیده است. اگر بخواهیم جدید ترین خبر بازار میلگرد را شرح دهیم، میتوانیم عنوام کنیم که اکنون سایر تولید کننده ها و عرضه کننده های داخلی قیمت میلگرد خود را تغییر نداده اند اما پیش بینی قیمت میلگرد بر این است که نرخ اعلامی آنها نیز به 427 تا 467 دلار هر تن با توجه به کرایه حمل بار کاهش خواهد یافت.

در شمال اروپا میلگرد ارزان شده

اخبار بازار میلگرد در آلمان حکایت از کاهش اجباری قیمت ها دارد. لازم به ذکر است که کشور آلمان نسبت به گذشته فعالیت بیشتری در بازار میلگرد دارد اما به دلیل آنکه با رقابت بازار واردات و افت 5 تا 10 یورویی قیمت قراضه  مواجه شدند، قیمت میلگرد ها در این بازار توسط عرضه کنندگان کاهش پیدا کرد .

به گزارش آهن پرایس، دولت ایتالیا از آنجا که با مشکلاتی از قبیل صادرات و بازار داخلی مواجه شده بود، اقدام به کاهش قیمت میلگرد در آلمان کرد و قیمت میلگرد خود را در آلمان 10 تا 15 یورو کاهش داد و به 440 تا 450 یورو هر تن رساند. از سوی دیگر میلگرد وارداتی از ترکیه و اسپانیا در 420 و 450 یورو هر تن با کرایه حمل به ثبت رسیده است. با وجود چنین رقابتی عرضه کننده های آلمانی نیز قیمت داخلی را 10 تا 15 یورو نسبت به دو هفته قبل پایین آورده به 460 تا 470 یورو بدون 19 درصد مالیات بر ارزش افزوده رساندند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)