اخبار بازار ورق در آلمان و امارات

اخبار بازار ورق در آلمان و امارات
اخبار بازار ورق در آلمان و امارات

طبق گزارشات رسیده از بازار ورق در آلمان، اعلام شده که در دو هفته ای که گذشت، در آلمان ورق تخت قیمتی ثابت داشته و پیش بینی میشود که تا چند وقت دیگر هم شاهد تغییر قیمت جدی در بازار ورق نخواهیم بود. به گزارش آهن پرایس، در حال حاضر حجم موجودی در انبارها بسیار زیاد است ولی از طرفی نیز تعداد خرید ها بسیار کم می باشد. نکته ی جالبی که لازم به ذکر است، عکس العمل کارخانه ها به شرایط کنونی بازار هست. با این

 

طبق گزارشات رسیده از بازار ورق در آلمان، اعلام شده که در دو هفته ای که گذشت، در آلمان ورق تخت قیمتی ثابت داشته و پیش بینی میشود که تا چند وقت دیگر هم  شاهد تغییر قیمت جدی در بازار ورق نخواهیم بود. به گزارش آهن پرایس، در حال حاضر حجم موجودی در انبارها بسیار زیاد است ولی از طرفی نیز تعداد خرید ها بسیار کم می باشد. نکته ی جالبی که لازم به ذکر است، عکس العمل کارخانه ها به شرایط کنونی بازار هست. با این وجودد که موجودی انبارها بالای 5 ماه است که بالاست اما کارخانه ها همچنان حاضر نشدند تا قیمت ها را پایین بیاورند.

 قیمت فعلی ورق تخت در بازار داخلی 555 تا 600 یورو هر تن درب کارخانه بدون 19 درصد مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

بازار ورق در امارات

جدید ترین خبر به دست آمده از بازار ورق در امارات نیز حاکی از آن است که در طی دو هفته ی گذشته، بازار حالتی ثابت و بی تحرک داشته است. این امر به دلیل این بود که قیمت های وارداتی دچار نوسان شد و در مقابل تقاضا نیز بسیار کم بود. البته باید توجه داشت که فعلا در بازار شاهد مقدار کمی موجودی در این وقت سال هستیم.

 ورق گرم چین حمل ژوئن 445 تا 460 دلار هر تن سی اف آر است که در سه هفته اخیر تا 45 دلار ارزان تر شده است. ورق گرم هند نیز 20 دلار ارزان تر شده 480 دلار هر تن سی اف آر است.

برای دریافت قیمت میلگرد ، قیمت تیر آهن ، قیمت نبشی و نادانی ، قیمت پروفیل ، قیمت ورق ، در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ⬅️ اینجا ️ را کلیک کنید.

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)