اخبار جدید از بازار سنگ آهن چین

اخبار جدید از بازار سنگ آهن چین

طبق گزارشی که اخیرا از بازار سنگ آهن چین به دست آمده، اعلام شده در روزهای اخیر، بازار وارداتی سنگ آهن چین نوسانات زیادی را تجربه کرده است. همچنین قیمت سنگ آهن سیر نزولی پیدا کرده، دلیل این امر وضعیت نامساعدی است که در بازار فولاد به وجود آمده. اما در ارتباط با نرخ سنگ آهن، می توان گفت که خلوص 62 درصد استرالیا 2.25 دلارهر تن افت قیمت هفتگی داشته 66.5 دلار هر تن سی اف آر می باشد. همچنین لازم به ذکر ...

طبق گزارشی که اخیرا از بازار سنگ آهن چین به دست آمده، اعلام شده در روزهای اخیر، بازار وارداتی سنگ آهن چین نوسانات زیادی را تجربه کرده است. همچنین قیمت سنگ آهن سیر نزولی پیدا کرده، دلیل این امر وضعیت نامساعدی است که در بازار فولاد به وجود آمده. اما در ارتباط با نرخ سنگ آهن، می توان گفت که خلوص 62 درصد استرالیا 2.25 دلارهر تن افت قیمت هفتگی داشته 66.5 دلار هر تن سی اف آر می باشد. همچنین لازم به ذکر است که در بازار چین، بیلت حدود  14 دلار دچار افت هفتگی شذه است. البته بهای سنگ آهن در جمعه ای که گذشت 1.5 دلار رشد و افزایش قیمت داشته، این اتفاق به دلیل بهبود یافتن بازارهای فیوچرز است که باعث شده تا درخواست خرید افزایش یابد.

به گزارش آهن پرایس، باید به این نکته توجه کرد که هرچند شاهد بهتر شدن وضعیت بازار سنگ آهن هستیم، اما نباید فراموش بشود که در حال حاضر تقاضای فولاد کافی نیست و همچنین نمی توان امید داشت که در آینده ای نزدیک هم  وضعیت بهتر شود. 

در چین یکی از بزرگ ترین کارخانه های تولید کننده میلگرد، با در نظر گرفتن این که ممکن است در آینده ای نزدیک، شرایط و قیمت میلگرد در بازار نا مساعد تر شود قیمت میلگرد های خود را به 36 دلار کاهش داد. در جمعه ی گذشته بیلت در چین 13 دلار افزایش قیمت داشته ولی فعالان بازار دلیل این امر را تصحیح قیمتی پس از افت قیمت های اخیر می دانند. دو هفته بازار نزولی بوده است.

برای دریافت قیمت میلگرد ، قیمت تیر آهن ، قیمت نبشی و نادانی ، قیمت پروفیل ، قیمت ورق ، در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ⬅️ اینجا ️ را کلیک کنید.

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)