اخبار ذغال سنگ در چین و قراضه در ژاپن

اخبار ذغال سنگ در چین و قراضه در ژاپن
اخبار ذغال سنگ در چین و قراضه در ژاپن

گزارش ها و اخبار رسیده از سوی بازار قراضه ژاپن، حاکی از افزایش قیمت ها در این بازار می باشد. در هفته ی اخیر، کارخانه توکیو استیل ژاپن، برای دومین بار اقدام به خرید قراضه با افزایش قیمت مجدد کرد. گفتنی است که بهای قراضه سنگین تا 13 دلار افزایش یافت و باعث شد تا قیمت قراضه در 289 دلار در هر تن به ثبت برسد. از سویی دیگر، کارخانه هیوندا استیل کره جنوبی اقدام به خرید قراضه با بهای 272 دلار در هر تن فوب نمود. پیش بینی میشود به زود شاهد افزایش قیمت ها ...

اخبار بازار قراضه ژاپن :

گزارش ها و اخبار رسیده از سوی بازار قراضه ژاپن، حاکی از افزایش قیمت ها در این بازار می باشد. در هفته ی اخیر، کارخانه توکیو استیل ژاپن، برای دومین بار اقدام به خرید قراضه با افزایش قیمت مجدد کرد. گفتنی است که بهای قراضه سنگین تا 13 دلار افزایش یافت و باعث شد تا قیمت قراضه در 289 دلار در هر تن به ثبت برسد. 

از سویی دیگر، کارخانه هیوندا استیل کره جنوبی اقدام به خرید قراضه با بهای 272 دلار در هر تن فوب نمود. پیش بینی میشود به زود شاهد افزایش قیمت ها در بازار صادراتی قراضه ژاپن نیز باشیم.

اخبار بازار ذغال سنگ چین :

در هفته ی اخیر شاهد کاهش قیمت ذغال سنگ در بازار کوک شوی بوده ایم که برخی از کارشناسان علت این امر را پایین آمدن میزان تقاضا در کشور چین می دانند. علت اصلی پایین آمدن تقاضا در چین را می تواند کاهش تولید فولاد دانست. در راستای  کاهش دادن آلاینده ها در چین، تولید کنندگان اقدام به کاهش تولید فولاد کردند که این امر می تواند نیاز به ذغال سنگ را که یک ماده اولیه بشمار می رود تا حد زیادی کاهش دهد. 

از سویی دیگر به دلیل بالا رفتن میزان عرضه ذغال سنگ در چین؛ قیمت ها کاهش یافته اند. در چند مدت اخیر شاهد راه اندازی مجدد چندین معادن ذغال سنگ در بازار بوده ایم که این امر باعث شد تا میزان موجودی ذغال سنگ چین افزایش یابد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)