اخبار ورق گرم و میلگرد در چین

اخبار ورق گرم و میلگرد در چین
اخبار ورق گرم و میلگرد در  چین

طبق گزارشات به دست آمده از هفته ی گذشته در چین، اعلام شده است که ورق گرم صادراتی در این کشور دچار کاهش قیمت شده و 1.5 تا 3 دلار قیمت آن پایین آمده است؛ از سوی دیگر به دلیل رشدی که بازار فیوچرز در هفته ی اخیر تجربه کرد، روند نزولی کاهش قیمت ورق در چین محدود و از شدت آن کاسته شد. به گزارش آهن پرایس، قیمت ورق گرم صادراتی در چین طبق آخرین معامله ای که انجام شد، در حدود 478 تا 482 دلار هر تن فوب به ثبت

ورق گرم صادراتی در چین

طبق گزارشات به دست آمده از هفته ی گذشته در چین، اعلام شده است که ورق گرم صادراتی در این کشور دچار کاهش قیمت شده و 1.5 تا 3 دلار قیمت آن پایین آمده است؛ از سوی دیگر به دلیل رشدی که بازار فیوچرز در هفته ی اخیر تجربه کرد، روند نزولی کاهش قیمت ورق در چین محدود و از شدت آن کاسته شد. به گزارش آهن پرایس، قیمت ورق گرم صادراتی در چین طبق آخرین معامله ای که انجام شد، در حدود 478 تا 482 دلار هر تن فوب به ثبت رسید. همچنین بهای ورق سرد صادراتی چین 470 تا 475 دلار هر تن فوب می باشد و ورق گالوانیزه نیز حدود 540 تا 550 دلار هر تن فوب حمل در ماه آگوست به ثبت رسید. با وجود این تفاسیر، قیمت ورق تخت صادراتی چین همچنان ثابت است و در 435 تا 440 دلار هر تن فوب معامله شد.

بازار میلگرد در چین

در هفته های اخیر که قیمت میلگرد در بازار داخلی چین افت چشمگیری پیدا کرده بود، در آخرین روز از هفته ی گذشته، بهبود پیدا کرد. قیمت میلگرد در چین حدود 1.5 تا 4 دلار رشد پیدا کرده و در 513 تا 524 دلار هر تن درب کارخانه به ثبت رسیده است. گفتنی است که با رشد بازار فیوچرز میلگرد، تجار چینی نیز اقدام به بالا بردن قیمت ها در بازار نقدی کردند. لازم به ذکر است که به دلیل عدم فعالیت در بازار، رشد قیمت ها نیز منطقی نبود و به سرعت به قیمت های پیشین بازگشت. همچنین میلگرد صادراتی چین نیز 450 تا 455 دلار هر تن فوب می باشد که 5 دلار نسبت به هفته قبل بالا رفته است.

بازار آهن تهران

وضعیت بازار آهن در حال حاضر به گونه ای می باشد که باعث تشویق خریدارن به خرید آهن شده است. این امر به دلیل به وجود آمدن جوی است که در هفته ی اخیر در بازار آهن به وجود آمد. به دلیل افزایش قیمت، بازار نیز چند روزی دچار نوسان شد؛ همین امر موجب شد تا خریدارن به دلیل نگرانی از گران شدن مجدد و بالا رفتن قیمت ها در فروش آهن آلات، اقدام به خرید کنند. پیش بینی بازار آهن نیز بر این است که در این هفته ی جاری شاهد ثبات قیمت ها و آرام شدن جو نوسانی در بازار آهن تهران باشیم.

 

 

برای خرید ورق روغنی، خرید ورق سیاه، خرید تیرآهن، خرید ورق st37، خرید آهن شرایطی، خرید میلگرد آجدار، خرید اینترنتی آهن، خرید اینترنتی میلگرد، خرید میلگرد از کارخانه، خرید میلگرد اصفهان، خرید ورق گالوانیزه و خرید آهن آلات ساختمانی ، با تلفن 54103-021 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما  ⬅️ اینجا ➡️ را کلیک کنید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)