ادامه ثبات قیمت در بازار آهن

ادامه ثبات قیمت در بازار آهن
ادامه ثبات قیمت در  بازار آهن

بررسی های صورت گرفته بر روی قیمت روز آهن آلات در بازار اهن حاکی از ثبات قیمت ها در این بازار می باشد. در شرایطی که هفته ها شاهد افزایش قیمت در بازار اهن الات بودیم، در حال حاضر و از حدود دو سه روز پیش قیمت ها روندی با ثبات را پیش گرفته اند. به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار اهن، پس از دخالت های دولت در بازار ارز و پایین اوردن نرخ نجومی قیمت دلار، قیمت ها در بازار آهن به آرامی کاهش یافت و کم کم به ثبات رسید. در شرایطی

بررسی های صورت گرفته بر روی قیمت روز آهن آلات در بازار اهن حاکی از ثبات قیمت ها در این بازار می باشد. در شرایطی که هفته ها شاهد افزایش قیمت در بازار اهن الات بودیم، در حال حاضر و از حدود دو سه روز پیش قیمت ها روندی با ثبات را پیش گرفته اند.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار اهن، پس از دخالت های دولت در بازار ارز و پایین اوردن نرخ نجومی قیمت دلار، قیمت ها در بازار آهن به آرامی کاهش یافت و کم کم به ثبات رسید. در شرایطی که از اواخر سال گذشته زمزمه های ثبات نرخ دلار در سال 97 شنیده می شد، امروز شاه عدم تحقق این امر هستیم و نرخ ارز به قدری افزایش یافت که تمام بازار ها را دچار مشکل کرد.

چند روزی است که قیمت ها در بازار در ارامش بسر می برند. روز گذشته قیمت میلگرد آجدار درب کارخانه ثابت اعلام شد. در حال حاضر میانگین قیمت میلگرد سایز 14 در کارخانه حدود 2580 تا 2730 تومان می باشد. کارخانه آریان فولاد پایین ترین نرخ میلگرد سایز 14 را داراست. قیمت میلگرد این کارخانه 2580 تومان گزارش شده است. در طرف مقابل کارخانه کویر کاشان می باشد که با قیمت 2730 تومان سردمدار بالا ترین قیمت میلگرد می باشد. اما این ثبات قیمتی تنها در بخش میلگرد ها نبوده و در بخش پروفیل ها نیز شاهد این ثبات قیمت ها هستیم. در بخش تیرآهن نیز برخی کاهش و برخی دیگر با ثبات اعلام شده است.

خبر های بازار اهن حاکی از ثبات قیمت قوطی پروفیل درب کارخانه ها می باشد. این مقطع فولادی نیز همچون میلگرد ها چند روزی است که به ثبات رسیده و افزایشی نداشته است. در حال حاضر قیمت قوطی اهن 2/5 میل بطور میانگین بین 3100 تا 3200 تومان می باشد. کارخانه پایا اصفهان ارزان ترین پروفیل 2/5 میل را داراست و در طرف مقابل کارخانه مشهد می باشد که در بین دیگر کارخانه ها بیشترین قیمت پروفیل را داراست.

همانطور که گفته شد تیراهن ها نیز افزایشی نداشته اند. قیمت تیرآهن درب بنگاه تهران در روز گذشته ثابت بود و تنها در برخی مبادی شاهد کاهش قیمت آن ها بودیم.

با توجه به شرایطی بوجود آمده و ثبات نسبی در بازار آهن، پیش بینی می شود تا طی روز های آتی تقاضا برای خرید اهن افزایش یابد چرا که متقاضیان هر روزه به دنبال ثبات در بازار آهن الات بودند تا بتوانند براحتی و با طیب خاطر خریدشان را انجام دهند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)