ارامش در بازار سنگ آهن چین

ارامش در بازار سنگ آهن چین
ارامش در بازار سنگ آهن چین

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، قیمت سنگ آهن در بازارهای واردات چین ثابت می باشد. عرضه کنندگان در انتظار نتیجه افزایش قیمت های اخیر می باشند. با توجه به افزایش قیمت ها در روز های اخیر، درحال حاضر عرضه کنندگان منتظر هستن تا نتایج در بازار روشن گردد و معلوم شود این افزایش مورد قبول بازار می اشد یا خیر. آخرین قیمت اعلام شده سنگ آهن خلوص 62 درصد توسط موسسه پلاتس 5 سنت کاهش داشته است و با قیمت 70.30 دلار در هرتن

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، قیمت سنگ آهن در بازارهای واردات چین ثابت می باشد. عرضه کنندگان در انتظار نتیجه افزایش قیمت های اخیر می باشند. با توجه به افزایش قیمت ها در روز های اخیر، درحال حاضر عرضه کنندگان منتظر هستن تا نتایج در بازار روشن گردد و معلوم شود این افزایش مورد قبول بازار می باشد یا خیر.

آخرین قیمت اعلام شده سنگ آهن خلوص 62 درصد توسط موسسه پلاتس 5 سنت کاهش داشته است و با قیمت 70.30 دلار در هرتن خشک سی اف آر ثبت شده است. در بازار سواپ سنگاپور هم قیمت قرار داد ژانویه 67.90 دلار هر تن خشک سی آر اف می باشد که 45 سنت بهبود داشت.

همچنان میزان تقاضای سنگ آهن مناسب است اما بعضی بر این عقیده اند که قیمت فولاد در چین دیگر به اوج خود رسیده است و احتمالا دیگر از بازار این ماده اولیه حمایت نکند. در صورتی که قیمت فولاد چین کاهش یابد، تاثیر منفی بر بازار سنگ آهن خواهد گذاشت.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)