استاندارد برتر محصولات ذوبی

محصولات ذوب آهن متناسب با استاندارد
استاندارد برتر محصولات ذوبی

بنابر گزارش تحلیل گران آهن پرایس در خصوص وضعیت بازار فولاد، اظهارات رئیس سازمان نظام مهندسی اصفهان، مهندس غلام حسین عسکری مبنی بر آن است که ذوب آهن اصفهان، از برند های معتبر و معروف و مورد موثق سازمان نظام مهندسی می باشد. این اطمینان خاطر به گونه ایی است که مهندسین محاسبه گر در بازرسی های خود وقت یا محصولات ذوب آهن اصفهان رو به رو می شوند، نسبت به کیفیت آن اطمینان کامل دارند.

بنابر گزارش تحلیل گران آهن پرایس در خصوص وضعیت بازار فولاد، اظهارات رئیس سازمان نظام مهندسی اصفهان، مهندس غلام حسین عسکری مبنی بر آن است که ذوب آهن اصفهان، از برند های معتبر و معروف و مورد موثق سازمان نظام مهندسی می باشد. این اطمینان خاطر به گونه ایی است که مهندسین محاسبه گر در بازرسی های خود وقت یا محصولات ذوب آهن اصفهان رو به رو می شوند، نسبت به کیفیت آن اطمینان کامل دارند. پایین بودن قیمت برخی از محصولات غیر استاندارد در بازار آهن و استفاده شدن از این محصولات بی کیفیت و نا کار آمد، می تواند عواقب و نگرانی های ناگواری به همراه داشته باشد .

عسکری در ادامه بیانات خود اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی اصفهان آمادگی دارد که با ذوب آهن اصفهان، نشست های تخصصی برگزار کند تا محصولات استاندارد جهانی این شرکت به خوبی در عموم جامعه معرفی گردد و فرهنگ سازی لازم در این خصوص صورت گیرد.

در حال حاظر ترجیح مهندسین محاسب بر سازه های بتنی اصفهان می باشد اما با این حال از آنجا که ذوب آهن اصفهان مورد تایید محاسبین قرار  گرفته، اگر در تولید محصولات فولادی خود تنوع لازمه را ایجاد کند، می تواند از رتبه ی بالا تری در صنعت فولاد برخوردار باشد. مدیر عامل ذوب آهن اصفهان بیان داشت: این شرکت هم اکنون به لحاظ فنی و تکنولوژیک شرایط خوبی دارد و آماده است تا نقش مهم تری را نسبت به گذشته در صنعت ساختمان ایفا نماید و امیدوارم با همکاری و همفکری با سازمان نظام مهندسی، گام های موثری برداریم. این همکاری می تواند منجر به نتایج بسیار خوبی شود از جمله اینکه تلاش کنیم تا محصولات غیر استاندارد از بازار حذف شوند و بسیار حائز اهمیت است که این امر از اصفهان آغاز گردد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (1)

  • محمد
    محمد1398/02/09 - 11:34 پاسخ

    سلام جالب اینجاست که این محصولات غیر استاندارد بدلیل وزن پایین تر در مقطع به قیمت بالاتری به فروش میرسند و مدتی است که تایین کننده نرخ بازار نیز شده اند بصورتی که قبل از اعلام نرخ روزانه با افزایش قیمت در اولین ساعات تعیین کننده نرخ روز شده اند وکنترل قیمت را در دست گرفته اند