اصلاح جزئی قیمت ها در بازار آهن

اصلاح جزئی قیمت ها در بازار آهن
اصلاح جزئی قیمت ها در بازار آهن

آهن پرایس: در روز گذشته دلار در کانال 27 هزار تومان قرار گرفت و به کف مقاومتی 27 هزار تومان برخورد کرد و دوباره بازگشت و روی نرخ 27 هزار و 180 تومان معامله شد، بازار آهن نیز به طور کلی  ثبات نسبی توام با کاهش جزئی در برخی از مبادی فروش...

آهن پرایس: در روز گذشته دلار در کانال 27 هزار تومان قرار گرفت و به کف مقاومتی 27 هزار تومان برخورد کرد و دوباره بازگشت و روی نرخ 27 هزار و 180 تومان معامله شد، بازار آهن نیز به طور کلی  ثبات نسبی توام با کاهش جزئی در برخی از مبادی فروش اعمال داشت.

در پی بازگشایی بازار ارز هرات نوسانات نزولی قیمت ارز از سرگرفته شده بود اما در نرخ 27 هزار تومان مقاومت کرد و نتوانست به کانال 26 هزار تومان وارد شود. آیت الله رئیسی در سخنان خود در روز گذشته به رویکرد مثبت مذاکرات وین نیز اشاره داشت و انتظار میرفت این سخنان بازار ارز را تحت تاثیر قرار دهد و نرخ ارز کاهشی شود اما بازار روی دیگری از خود نشان داد و در کانال 27 هزار تومان باقی ماند. 

شاید بر اساس همین عملکرد نرخ ارز بتوان اظهار داشت که به نوعی ریال تحت فشار قرار دارد و ریال در حال کاهش ارزش می باشد و تحت تاثیر کسری بودجه دولت قرار گرفته است و سایر عوامل موثر بر نرخ ارز از جمله عوامل  سیاسی نیز نمی تواند بازار ارز را نزولی نماید، چنانچه این روند ادامه یابد حتی بعید نیست که نرخ ارز را در مسیر صعودی با شیب ملایم نیز قرار دهد.

در ادامه می توانید این خبر را نیز مطالعه کنید : بازار آهن همسو با نرخ ارز

با بررسی قیمت روزانه آهن مشاهده می شود که در روز گذشته برخی از مبادی فروش قیمت را کاهشی اعلام کرده اند و برخی دیگر نیز ثبات قیمتی را لحاظ کرده اند اما به طور کلی این روزها بازار سردترین و یخ زده ترین بازار را تجربه می نماید و متاسفانه تقاضای جدی و موثر به چشم نمی خورد. 

در روز گذشته اکثر مبادی فروش قیمت میلگرد را ثابت اعلام کرده اند و تعداد کثیری از فروشندگان نیز کاهش 50 الی 300 تومانی را اعمال کردند. در بازار نبشی و ناودانی شاهد کاهش 100 الی 600 تومانی قیمت نبشی و قیمت ناودانی بودیم و بعضا در برخی از مبادی فروش ثبات قیمتی اعلام شد. در بازار تیرآهن نیز در بخش کیلو فروشی کاهش 200 و 300 تومانی رویت شد .     در بخش شاخه فروشی تیرآهن نیز ثبات قیمت تیرآهن اعلام شد و تیرآهن های ذوبی کاهش 20 الی 100 هزار تومانی اعمال شد. در بازار پروفیل نیز ثبات قیمت پروفیل و بعضا کاهش 100 تومانی رویت شد.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)