اظهارات جدید امریکا و تاثیر آن بر قیمت آهن آلات

اظهارات جدید امریکا و تاثیر آن بر قیمت آهن آلات
اظهارات جدید امریکا و تاثیر آن بر قیمت آهن آلات

پس از مدت ها عدم اعلام قیمت از سوی کارخانه های تولید کننده آهن، امروز مورخ 10 مرداد ماه سال 97  شاهد اعلام مجدد قیمت آهن الات از سوی تولید کنندگان هستیم. به دنبال صحبت ها روز گذشته رئیس جمهور ایران و همچنین دونالد ترامپ رئیس جمهور کشور آمریکا مبنی بر تمایل به مذاکره بدون شرط با ایران، قیمت ها در بازار ها ارز و سکه با کاهش مواجه شد. قیمت دلار که به 11000 تومان نیز رسیدن بود، تحت تاثیر این صحبت ها به 

پس از مدت ها عدم اعلام قیمت از سوی کارخانه های تولید کننده آهن، امروز مورخ 10 مرداد ماه سال 97  شاهد اعلام مجدد قیمت ها از سوی تولید کنندگان هستیم.

به دنبال صحبت ها روز گذشته رئیس جمهور ایران و همچنین دونالد ترامپ رئیس جمهور کشور امریکا مبنی بر تمایل به مذاکره بدون شرط با ایران، قیمت ها در بازار ها ارز و سکه با کاهش مواجه شد. قیمت دلار که به 11000 تومان نیز رسیدن بود، تحت تاثیر این صحبت ها به قیمت 9800 تومان کاهش یافت. همچنین قیمت سکه از 4 میلیون و 50 هزار تومان به 3 میلیون و 850 هزار تومان کاهش یافت.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، با توجه به اینکه بازار اهن الات از نرخ ارز تاثیر می گیرد و قیمت ها با توجه به قیمت ارز تعیین می شود، هم اکنون شاهد تغییراتی در بازار اهن الات هستیم. اگرچه این تغییرات چندان چشمگیر نبوده و در حال حاضر تنها اتفاقی که در بازار افتاده است اعلام قیمت از سوی کارخانه ها می باشد که این روند طی یک هفته اخیر متوقف شده بود.

در حال حاضر کارخانه قوطی پروفیل جهان اعلام قیمت کرده است که آخرین قیمت اعلامی این کارخانه در چهارشنبه هفته گذشته بوده است. نرخ اعلامی این کارخانه برای ضخامت 2.5 میل 6100 تومان می باشد.

همچنین کارخانه آناهیتا گیلان تولید کننده میلگرد اجدار، روز گذشته قیمت میلگرد سایز 14 خود را 6000 تومان اعلام کرد که در حال حاضر طبق گزارشات بدست آمده این کارخانه قیمت میلگردش را 300 تومان کاهش داده و با قیمت 5700 تومان در حال معامله می باشد.

با توجه به شرایط جدید پیش آمده در کشور و اظهارات رئیس جمهور امریکا در خصوص مذاکرات با ایران، می توان تا حدودی به روند ماه آینده بازار امیدوار بود که همین امر باعث خواهد شد تا کمی از نگرانی های تولید کنندگان و متقاضیان کاسته شود. اگرچه این امیدواری تا حدودی نیست که بتوان گفت قیمت ها طی یک ماه به روند قبلی باز می گردد اما باز هم جای امیدواری هست.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)