افزایش بی سابقه قیمت ها در دومین روز پس از تعطیلات

افزایش بی سابقه قیمت ها در دومین روز پس از تعطیلات
افزایش بی سابقه قیمت ها در دومین روز پس از تعطیلات

در دومین روز پس از تعطیلات یک هفته ای بازار آهن شاهد افزایش قیمت آهن آلات هستیم. امروز مورخ بیستم خرداد ماه 97 قیمت اکثر اهن آلات بجز ورق ها روندی صعودی را در پیش گرفته است. بطور میانگین قیمت اکثر مقاطع حدود 10 تا 130 تومان افزایش یافته است. به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، در بخش میلگرد ها میانگین افزایش قیمت 50 تومان گزارش شده است. کمترین افزایش قیمت مربوط به

در دومین روز پس از تعطیلات یک هفته ای بازار آهن شاهد افزایش قیمت آهن آلات هستیم. امروز مورخ بیستم خرداد ماه 97 قیمت اکثر اهن آلات بجز ورق ها روندی صعودی را در پیش گرفته است. بطور میانگین قیمت اکثر مقاطع حدود 10 تا 130 تومان افزایش یافته است.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، در بخش میلگرد ها میانگین افزایش قیمت 50 تومان گزارش شده است. کمترین افزایش قیمت مربوط به کارخانه حسن رود و کاوه تیکمه اش می باشد که قیمت میلگرد سایز 14 خود را 20 تومان افزایش داده اند.  بیشترین افزایش قیمت را نیز کارخانه آریان فولاد داشته است که پس از 130 تومان افزایش، قیمت میلگرد خود را 2980 تومان اعلام نمود. در حال حاضر قیمت میلگرد آجدار سایز 14 در بازه 2960 تا 3060 تومان می باشد.

خبر های بازار آهن حاکی از افزایش قیمت تیرآهن درب بنگاه تهران نیز می باشد. قیمت تیرآهن در بازار اهن تهران امروز 10000 تومان افزایش یافت. اگرچه این میزان افزایش قیمت برای کارخانه های آریان فولاد، فایکو و یزد بوده و میزان افزایش قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان 15000 تومان گزارش شده است. در حال حاضر قیمت تیرآهن ذوبی سایز 20 در مجتمع فروش آهن آلات تهران 917000 تومان می باشد.

همچنین بخش نبشی و ناودانی نیز از این افزایش قیمت ها در امان نبودند. در بخش نبشی ها افزایش قیمت ها سر به فلک کشیده و در برخی کارخانه ها شاهد افزایش 200 تومانی قیمت ها بوده ایم. کارخانه ناب تبریز بطور میانگین قیثمت محصولاتش را 80 تا 110 تومان افزایش داد و کارخانه جاوید بناب که سردمدار این افزایش قیمت بوده است، قیمت نبشی هایش را 200 تا 220 تومان بالا برد. در بخش ناودانی ها نیز افزایش قیمت به وضوح دیده می شود. بیشترین افزایش قیمت را در این بخش کارخانه البرز غرب داشته است که قیمت های خود را 150 تومان افزایش داده است. دیگر کارخانه ها نیز دسته  کمی از کارخانه فوق نداشته و بطور میانگین قیمت هایشان را 100 تومان افزایش داده اند.

گفتنی است که عدم افزایش قیمت در بخش ورق ها به معنی ثبات قیمت در این بخش نیست و دلیل آن بسته بودن فروش کارخانه های ورق و عدم اطلاع رسانی قیمت از سوی آن ها می باشد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)