افزایش تولید در زنجیره فولاد

افزایش تولید در زنجیره فولاد
افزایش تولید در زنجیره فولاد

به گزارش آهن پرایس؛ آمارها حاکی از رشد مجموعه تولیدات زنجیره فولاد در هفت ماه امسال می باشد، بر اساس این تحقیق از شرکت های بزرگ معدنی، تولید  محصول کنستانتره سنگ آهن در مجموع از ابتدای سال جاری 19 درصد رشد داشته و معادل با 21 ملیون و 880 هزار تن بوده است. تولید گندله، آهن اسفنجی، فولاد خام و محصولات فولادی نیز در مدت مشابه با رشد همراه بوده و بر مبنای همین اطلاعات شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

به گزارش آهن پرایس؛ آمارها حاکی از رشد مجموعه تولیدات زنجیره فولاد در هفت ماه امسال می باشد، بر اساس این تحقیق از شرکت های بزرگ معدنی، تولید  محصول کنستانتره سنگ آهن در مجموع از ابتدای سال جاری 19 درصد رشد داشته و معادل با 21 میلیون و 880 هزار تن بوده است. تولید گندله، آهن اسفنجی، فولاد خام و محصولات فولادی نیز در مدت مشابه با رشد همراه بوده و بر مبنای همین اطلاعات شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با مجموع تولید هشت میلیون و سی هزار تن بیشترین سهم تولید را در بازار داشته است.
از ابتدای سال جاری به نسبت پارسال گندله نیز رشد 24 درصدی را تجربه کرده و مجموع تولید این محصول به 17 ملیون و 960 هزار تن رسیده که شرکت گل گهر،
فولاد مبارکه و فولاد خوزستان به ترتیب بیشترین سهم را از تولید این محصول داشته اند.
علاوه بر محصولات ذکر شده در بالا لازم به توضیح است تولید محصولات فولادی نیز در این هفت ماه گذشته از سال جاری نسبت به سال قبل پنج درصد رشد داشته است و تا کنون رقم شش میلیون و ۱۱۱هزار و ۲۲۹ تن را به ثبت رسانده است. در ادامه آمار، تولید ۹ میلیون و ۵۷۱هزار و ۸۷۱ تن شمش فولادی حاکی از رشد 14 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل است.
از سوی دیگر بررسی تولید دو محصول مس و آلومینیوم نشان می‌دهد که این دو محصول در سال جاری متحمل افت شد. گرچه افت را برای آلومینیوم می‌توان جزئی ذکر کرد اما افت 30 درصدی تولید مس در سال جاری درخور توجه است. بر اساس آمار تولید آلومینیوم، این محصول از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افتی سه درصدی داشت و به رقم  ۱۹۴ هزار و ۹۱۳ تن رسید. اما تولید کاتد مس در هفت ماه اول سال ۱۳۹۶ نسبت به زمان مشابه سال قبل افتی ۳۰ درصدی داشت و رقم ۷۷ هزار و ۶۰۰ تن را به ثبت رساند در حالی که تولید کنسانتره مس با رشد سه درصدی نسبت به قبل ۶۴۴ هزار و ۱۶۰ تن رسید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)