افزایش تولید فولاد کشور

افزایش تولید فولاد کشور
افزایش تولید فولاد کشور

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، مدیر عامل فولاد مبارکه در رابطه با افزایش تولید فولاد کشور عنوان کرد: تولید فولاد کشور در هشت ماه ابتدایی سال 95 حدود 7 میلیون و 455 هزار تن بوده است که این رقم در هشت ماه ابتدایی سال جاری به 8 میلیون و 630 هزار تن رسید که در مجموع شاهد رشد 14 درصدی در تولید فولاد کشور بوده ایم. بهرام سلطانی در ادامه اظهار داشت: ما در مجموعه فولاد مبارکه حدود 17 هزار شغل مستقیم و 330 غیر مستقیم 

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، مدیر عامل فولاد مبارکه در رابطه با افزایش تولید فولاد کشور عنوان کرد: تولید فولاد کشور در هشت ماه ابتدایی سال 95 حدود 7 میلیون و 455 هزار تن بوده است که این رقم در هشت ماه ابتدایی سال جاری به 8 میلیون و 630 هزار تن رسید که در مجموع شاهد رشد 14 درصدی در تولید فولاد کشور بوده ایم.

بهرام سلطانی در ادامه اظهار داشت: ما در مجموعه فولاد مبارکه حدود 17 هزار شغل مستقیم و 330 غیر مستقیم ایجاد کرده ایم. در شرایط فعلی میزان ظرفیت فولاد مبارکه 10 میلیون تن، ظرفیت واحد نورد گرم 7 میلیون تن، واحد ریخته گری 10 میلیون تن، نورد سرد 1.5 میلیون تن، گالوانیزه 0/2 میلیون تن و ورق رنگی 0/1 میلیون تن می باشد.

سلطانی با اشاره به صادرات و فروش محصولات فولادی خاطر نشان کرد: در هشت ماه نخست سال 95 حدود 2 میلیون و 900 هزار تن برای مصرف داخلی و حدود یک میلیون و 250 هزار تن برای صادراتی انواع محصولات تولید شده است این در شرایطی است که در هشت ماه ابتدایی سال 96 مصرف داخلی حدود 3820 تن افزایش یافت.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)