افزایش سرعت تولید محصولات فولادی درایران

افزایش سرعت تولید محصولات فولادی درایران
افزایش سرعت تولید محصولات فولادی درایران

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، طبق گزارشات منتشر شده از سوی اتحادیه جهانی فولاد، کشور ایران در سال جاری از لحاظ سرعت تولید پیشرفت قابل توجهی را داشته است. کشور را در اکتبر سال جاری توانسته رتبه 15 را در دنیا از نظر سرعت میزان تولید فولاد کسب کند. همچنین از لحاظ پیشرفت میزان تولید اهن آلات نیز در ده ماه ابتدایی سال جاری توانست رتبه دهم دنیا را به خود اختصاص دهد. این موفقیت و کسب رتبه طی 

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، طبق گزارشات منتشر شده از سوی اتحادیه جهانی فولاد، کشور ایران در سال جاری از لحاظ سرعت تولید پیشرفت قابل توجهی را داشته است. کشور ایراندر اکتبر سال جاری توانسته رتبه 15 را در دنیا از نظر سرعت میزان تولید فولاد کسب کند. همچنین از لحاظ پیشرفت میزان تولید اهن آلات نیز در ده ماه ابتدایی سال جاری توانست رتبه دهم دنیا را به خود اختصاص دهد. این موفقیت و کسب رتبه طی یک دهه اخیر در صنعت فولاد ایران بی سابقه بوده است. همچنین در مقایسه با بسیاری از کشورهای رقیب موفقیت قابل ملاحظه را کسب کرده است.

با توجه به این شرایط باید در نظر داشت که ایران در ماه سپتامبر سال جاری میزان تولید آهن آلاتش را 30 درصد افزایش داده است اما در ماه ااکتبر موفق به افزایش محصولات با همین سرعت نشد. به همین علت است که در ماه اکتبر رتبه 13 فولاد بزرگ دنیا را بدست آور و میزان تولیدش بیش از مکزیک و کمتر از اوکراین بود. این در شرایطی است که در ماه سپتامبر ایران دوازدهمین فولادساز بزرگ دنیا بوده است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)