افزایش سود فولاد آلیاژی ایران

افزایش سود فولاد آلیاژی ایران
افزایش سود فولاد آلیاژی ایران

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، علیرضا چایچی مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران در نشست خبری شرکت اظهار کرد: با وجود تحریم ها در 9 ماه امسال شاهد محقق شدن سود شرکت طبق برنامه ریزی ها بودیم. در ۹ ماه نخستین سال جاری بیش از دو برابر سال گذشته سود محقق شده است که ...

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، علیرضا چایچی مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران در نشست خبری شرکت اظهار کرد: با وجود تحریم ها در 9 ماه امسال شاهد محقق شدن سود شرکت طبق برنامه ریزی ها بودیم. در ۹ ماه نخستین سال جاری بیش از دوبرابر سال گذشته سود محقق شده است که این سود نیز ناشی از مصرف بهینه و کاهش هزینه‌های تولید بوده است. از سوی دیگر نیز افزایش نرخ فروش نیز در کسب این سود سهم بزرگی داشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: فولاد آلیاژی ایران با تکیه بر توان تخصصی و نیروی انسانی آزموده، در حال حاضر موفق به تولید 350 گرید فولادی شده است که اغلب تولیدات این واحد در صنعت خودرو، پتروشیمی و نفت و گاز مورد استفاده قرار می گیرد؛ از این رو با تکیه بر بومی سازی توانسته از خروج قابل توجهی ارز جلوگیری کند.

چایچی با اشاره به افزایش میزان تولیدات شرکت بیان کرد: میزان تولیدات شرکت از ۱۴۰ هزار تن به ۴۵۰ هزار تن افزایش یافته است و در همین راستا تلاش شده تا با ارتقای کیفیت و جذب مخاطب در عرصه بین‌المللی نیز حضوری فعال داشته باشیم تا جایی که در سال ۱۳۹۶ بالغ بر ۷۳ هزار تن محصول صادر کردیم. وی در خصوص اشتغال زایی این واحد صنعتی نیز ادامه داد: در حال حاضر حدود ۱۵۰۰ نفر به ‌صورت مستقیم و۵۰۰ نفر پیمانکار در این واحد صنعتی مشغول به کار هستند و با احتساب نیروی کار غیرمستقیم جامعه ۴۰ هزار نفری تحت تاثیر فولاد آلیاژی ایران قرار دارند. بنابریان می توان گفت که میزان سرانه تولید محصولات فولادی به ازای هر نفر در این واحد، در مقایسه با واحد‌های مشابه در دنیا در حد متوسط قرار دارد.

مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران با بیان افزایش صادرات این مجتمع در ماه های نخست سال اظهار کرد: در 9 ماهه ابتدایی سال جاری 38 هزار تن صادرات داشتیم که پیش بینی می شود تا پایان سال 12 هزار تن دیگر به میزان صادرات کشور افزوده شود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید. 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)