افزایش قیمت آهن آلات ادامه دارد

افزایش قیمت آهن آلات ادامه دارد

روند صعودی قیمت آهن آلات که از ابتدای هفته جاری شروع شده است، همچنان ادامه دارد. روز گذشته در بازار اهن آلات شاهد افزایش بی رویه نرخ اهن آلات بودیم تا جایی که هر ساعت کارخانه های تولید کننده قیمت محصولاتشان را بالا می بردند. قیمت میلگرد آجدار در روز گذشت پس از افزایش شدید از 3100 تومان گذشت...

روند صعودی قیمت آهن آلات که از ابتدای هفته جاری شروع شده است، همچنان ادامه دارد. روز گذشته در بازار اهن آلات شاهد افزایش بی رویه نرخ اهن آلات بودیم تا جایی که هر ساعت کارخانه های تولید کننده قیمت محصولاتشان را بالا می بردند. قیمت میلگرد آجدار در روز گذشت پس از افزایش شدید از 3100 تومان گذشت. اگرچه این روند صعودی تنها برای میلگرد ها نبوده و دیگر محصولات اعم از نبشی و ناودانی و تیرآهن ها نیز دچار این افزایش قیمت شدند.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار اهن، وضعیت بازار اهن بسیار  خطرناک است. پیش بینی بازار آهن حاکی از ادامه این روند تا پایان هفته جاری می باشد. با توجه به تعطیلات دو روزه پیش رو، امکان ثبات نسبی قیمت ها پس از اتمام این تعطیلی ها وجود دارد. اگرچه این پیش بینی تنها در حد یک احتمال می باشد و در شرایط فعلی بدلیل وضعیت نامطلوب این بازار امکان پیش بینی دقیق از سوی کارشناسان وجود ندارد.

خبر های بازار اهن حاکی از افزایش قیمت میلگرد سایز 14 در بازه 10 تا 130 تومان می باشد. بررسی های صورت گرفته بر روی میزان افزایش قیمت میلگرد اجدار در مقایسه با یک ماهه گذشته نشان می دهد قیمت این مقطع اهن در اوج نا باوری از یک ماهه گذشته تا کنون حدود 300 تا 350 تومان افزایش یفته است که این موضوع برای فعالان در این بخش بسیار نگران کننده است.

گفتنی است که در بخش قوطی پروفیل ها هم قیمت ها روندی افزایشی داشته است. قیمت قوطی آهن روز گذشته 20 تا 50 تومان بالا رفت. دیگر بخش ها از قبیل نبشی و ناودانی نیز حدود 100 تومان در برخی از کارخانه ها دچار افزایش قیمت شدند و برخی دیگر از کارخانه های تولید کننده قیمتشان را ثبات اعلام نمودند و بعضی دیگر فروش خود را بستند.

همه ما می دانیم که این نوسانات بوجود آمده متاثر از افزایش قیمت ارز و طلا می باشد و تا زمانیکه قیمت در این بازار ها به یک ثبات نسبی نرسد، بازار آهن آلات نیز به همین روال پیش خواهد رفت.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)