افزایش قیمت اهن آلات جهانی

افزایش قیمت اهن آلات جهانی
افزایش قیمت اهن آلات جهانی

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار اهن، طبق بررسی های صورت گرفته قیمت میلگرد فیوچرز شانگهای  در مقایسه با روز گذشته حدود 39 یوان کاهش یافته و قیمت آن به 3454 یوان برای هر تن رسیده است. آمار های بدست آمده از سوی اداره آمار چین حاکی از تولید 16/191 میلیون تنی میلگرد در ماه مارس می باشد که در مقایسه با سال قبل 18/4 درصد افزایش داشته است. همین امر موجب شده تا خریداران نسبت به کاهش میزان عرضه بد بین شوند

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار اهن، طبق بررسی های صورت گرفته قیمت میلگرد فیوچرز شانگهای  در مقایسه با روز گذشته حدود 39 یوان کاهش یافته و قیمت آن به 3454 یوان برای هر تن رسیده است. آمار های بدست آمده از سوی اداره آمار چین حاکی از تولید 16/191 میلیون تنی میلگرد در ماه مارس می باشد که در مقایسه با سال قبل 18/4 درصد افزایش داشته است. همین امر موجب شده تا خریداران نسبت به کاهش میزان عرضه بد بین شوند.

از طرفی دیگر مقدار بهره وری از ظرفیت کوره بلند ها از 13 فولاد ساز چینی حدود 67/27 درصد می باشد که این میزان در مقایسه با ماه قبل 0/28 درصد افزایش یافته است.

خبر های بازار آهن آلات حاکی از کاهش 4/5 یوانی قیمت سنگ آهن در بورس دالیان می باشد. قیمت سنگ آهن پس از 4/5 یوان کاهش به 461 یوان برای هر تن رسید. میزان تولید فولاد سازان تقریبا رشد یافته و میزان تقاضا نیز برای این محصول با افزایش مواجه شده است. میزان موجودی 45 عدد از بنادر کشور چین حدود 159 میلیون و 318 هزار تن می باشد که این میزان در مقایسه با هفته ما قبل 600 هزار تن کاهش یافته است.

پس از افزایش تقاضا، میزان موجودی انبارهای چین کاهش یافته اما سطح موجودی انبار ها همچنان بالا می باشد. حاشیه سود فولاد سازان قابل قبول است و تولید همچنان ادامه دارد و موجب شده تا عرضه دربازار ها از سطح بالایی برخوردار باشد. در حال حاضر قیمت اهن الات به نرخ های پیش از سال جدید نزدیک بوده و انتظار افزایش قیمت ها همچنان ادامه دارد.

در شرایط فعلی کشور چین قصد دارد تا در سال جاری یک سیاستی انقباضی در پیش گیرد به همین دلیل میزان تزریق مالی به اقتصاد کشور را کاهش داده است. چنانچه این مهم رخ دهد، میزان مصرف فولاد با کاهش مواجه خواهد شد و به دنبال آن باید منتظر کاهش قیمت های جهانی باشیم.

مجموعه آهن پرایس در مجتمع فروش آهن آلات تهران واقع شده است که با مراجعه به سایت مجموعه اهن پرایس می توانید آدرس بازار آهن تهران را در آن بیابید. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرامی مجموعه از قیمت روز آهن آلاتبا خبر شده و برای مشاوره در زمینه آهن آلات و یا خرید آهن با شماره گیری 54103-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)