افزایش قیمت سنگ آهن و نگرانی از مازاد عرضه

افزایش قیمت سنگ آهن و نگرانی از مازاد عرضه
افزایش قیمت سنگ آهن و نگرانی از مازاد عرضه

طبق گزارشات ارسالی از سوی موسسه پلاتس، آخرین قیمتی که برای سنگ آهن ثبت شده است خلوص 62 درصد وارداتی در چین 56.80 دلار هر تن خشک سی اف آر می باشد که در مقایسه با قیمت اعلامی روز دوشنبه حدود 80 سنت افزایش داشته است. لازم به ذکر است قیمتی که در قرارداد سواپ سنگ آهن در بورس سنگاپور ثبت شده، حدود 10 سنت کاهش داشته و 56.20 دلار هر تن خشک به ثبت و معامله رسیده است. این روز ها در بازار سنگ آهن 

 اخبار بازار سنگ آهن حاکی از افزایش قیمت می باشد. بالاخره بعد از چندین ماه پیاپی که سنگ آهن یا روندی نزولی یا  ثابت را طی میکرد، در چند روز اخیر دچار افزایش قیمت اندکی شده است که همین امر موجب شده تا تمایل خرید افزایش یابد. در حال حاضر خبر های بسیار خوبی از بازار سنگ آهن به گوش می رسد که وضعیت بازار سنگ آهن را تا حدی دچار تغیر و تحرک کرده است. در صورتیکه در بازار شاهد مازاد عرضه نباشیم،  شرایط مطلوب کنونی بازار سنگ آهن حفظ خواهد شد.

 

طبق گزارشات ارسالی از سوی موسسه پلاتس، آخرین قیمتی که برای سنگ آهن ثبت شده است خلوص 62 درصد وارداتی در چین 56.80 دلار هر تن خشک سی اف آر می باشد که در مقایسه با قیمت اعلامی روز دوشنبه حدود 80 سنت افزایش داشته است. لازم به ذکر است قیمتی که در قرارداد سواپ سنگ آهن در بورس سنگاپور ثبت شده، حدود 10 سنت کاهش داشته و 56.20 دلار هر تن خشک به ثبت و معامله رسیده است. 

این روز ها در بازار سنگ آهن جنب و جوش و تکاپو دیده می شود که این امر به دلیل افزایش تمایل به خرید اتفاق افتاده است که نتیجه آن بالا رفتن قیمت در بازار می باشد. گفتنی است که همین افزایش قیمت اندکی که در بازار سنگ آهن اتفاق افتاد، باعث شد تا تقاضای سنگ آهن شکل مطلوبی را به خود بگیرد زیرا حاشیه سود کارخانه ها نیز بالارفته و افزایش پیدا کرده است.

آنچه که از ظاهر قضیه پیداست، این است که چینی ها با قیمت فعلی سنگ آهن مشکلی ندارند. با وجود تمام این تفاسیر، عهده ای هنوز نگران هستند که مسئله مازاد عرضه در بازار مشکل ساز نشود.

 

 

برای خرید ورق روغنی، خرید ورق سیاه، خرید تیرآهن، خرید ورق st37، خرید آهن شرایطی، خرید میلگرد آجدار، خرید اینترنتی آهن، خرید اینترنتی میلگرد، خرید میلگرد از کارخانه، خرید میلگرد اصفهان، خرید ورق گالوانیزه و خرید آهن آلات ساختمانی ، با تلفن 54103-021 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما  ⬅️اینجا ➡️ را کلیک کنید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)