افزایش قیمت پروفیل ها در روزهای پایانی سال

افزایش قیمت پروفیل ها در روزهای پایانی سال
افزایش قیمت پروفیل ها در روزهای پایانی سال

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازارآهن، در روز گذشته شاهد افزایش قیمت قوطی پروفیل از سوی کارخانه های تولیدکننده بودیم. با توجه به ثبات قیمتی حاکم بر بازارآهن در چند هفته گذشته، ادامه ی روند افزایشی قیمت از سوی کارخانه ها ممکن به نظر نمی رسید. برخلاف تصور روز گذشته شاهد افزایش یکباره قیمت ها در بخش قوطی فلزی ها بوده ایم که در ادامه به آن می پردازیم. کارخانه 

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازارآهن، در روز گذشته شاهد افزایش قیمت قوطی پروفیل از سوی کارخانه های تولیدکننده بودیم. با توجه به ثبات قیمتی حاکم بر بازارآهن در چند هفته گذشته، ادامه ی روند افزایشی قیمت از سوی کارخانه ها ممکن به نظر نمی رسید. برخلاف تصور روز گذشته شاهد افزایش یکباره قیمت ها در بخش قوطی فلزی ها بوده ایم که در ادامه به آن می پردازیم.

کارخانه پروفیل جهان با افزایش لحظه ای قیمت های اعلامی خود، اقدام به فروش قوطی پروفیل های خود با قیمت بالاتری نسبت به هفته ی گذشته کرد. از این سو این کارخانه قیمت قوطی های ضخامت 2 میل خود را 3200 تومان اعلام کرد. در همین راستا کارخانه های دیگر نیز اقدام به افزایش قیمت های خود کردند به صورتی که کارخانه ی هیربد نیز با 40 تومان افزایش، اقدام به فروش محصولات خود کرد. این کارخانه قیمت پروفیل ضخامت 2 میل خود را 3000 تومان اعلام کرد.

با توجه به تب و تاب افزایش قیمت در این بخش، کارخانه های دیگر از جمله کارخانه ی گل نرده ، یاران ، یزد و نورد میلاد نیز قیمت های خود را افزایش دادند. در این میان کارخانه هایی نیز بودند که قیمت های خود را همراه با ثبات نسبی اعلام کردند. از جمله کارخانه پروفیل صابری که همچون روزهای گذشته در ثبات بود و قیمت پروفیل ضخامت 2 میل خود را 3020 تومان اعلام کرد.

از سوی دیگر کارخانه هایی نیز روز گذشته اعلام قیمتی نداشتند و یا فروش خود را بسته بودند. کارخانه ی پروفیل تهران شرق و پایا اصفهان جزء این گروه بودند که فروش خود را در روزهای پایانی سال 96 بسته اعلام کردند. با توجه به روند افزایش قیمتی در دو روز پایانی سال، نمی توان اشاره ای دقیقی به ادامه ی افزایش قیمت ها در سال آینده داشت. وضعیت بازارآهن، خرید و فروش آهن و قیمت های اعلامی از سوی کارخانه ها در سال جدید قابل پیش بینی نیست.

شما می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار بازاراهن و بررسی وضعیت آهن آلات کشور به بخش تحلیل بازار در سایت آهن پرایس مراجعه کنید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)