افزایش قیمت گریبان گیر میلگرد ها شد

افزایش قیمت گریبان گیر میلگرد ها شد
افزایش قیمت گریبان گیر میلگرد ها شد

بر اساس  پیش بینی بازار آهن در اوایل هفته گذشته مبنی بر افزایش قیمت ها در بازار اهن آلات ، طی دو روز پایانی هفته گذشته قیمت ها در بخش میلگرد آجدار مجددا صعودی شد. اما این افزایش قیمت ها تنها برای یک یا دو کارخانه نبوده و اکثر کارخانه ها دچار این افزایش شدند. به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار اهن، کارخانه هایی از قبیل پرشین فولاد، شاهرود، کویر کاشان و... از جمله کارخانه هایی بودند که قیمت هایشان را در دو روز پایانی هفته گذشته با افزایش اعلام نمودند

بر اساس  پیش بینی بازار آهن در اوایل هفته گذشته مبنی بر افزایش قیمت ها در بازار اهن آلات ، طی دو روز پایانی هفته گذشته قیمت ها در بخش میلگرد آجدار مجددا صعودی شد. اما این افزایش قیمت ها تنها برای یک یا دو کارخانه نبوده و اکثر کارخانه ها دچار این افزایش شدند.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار اهن، کارخانه هایی از قبیل پرشین فولاد، شاهرود، کویر کاشان و... از جمله کارخانه هایی بودند که قیمت هایشان را در دو روز پایانی هفته گذشته با افزایش اعلام نمودند. خبر های بازار آهن حاکی از ادامه این روند تا پایان هفته جاری می باشد. چرا که هر کارخانه پس از افزایش قیمت هایش به یکباره اقدام به کاهش قیمت نخواهد کرد و در صورتی که این عمل صورت گیرد به این طریق می باشد که پس از افزایش 30 تومانی قیمت ها، پس از یک الی دو روز قیمت هایشان را 10 تومان کاهش می دهند و قیمت ها هیچگاه به مقدار اولیه باز نخواهد گشت.

کارخانه میلگرد پرشین فولاد طی دو روز پایانی هفته گذشته در مجموع قیمت میلگرد سایز  14 خود را 30 تومان افزایش داد. اما در روز پنجشنبه پس از افزایش قیمت را 2655 تومان اعلام نمود. اما با توجه به اینکه روز پنجشنبه بین التعطیلی بوده و میزان تقاضای خرید اهن بسیار کم بوده است، این کارخانه متقاضی چندانی برای خرید نداشته است و در حال حاضر هنوز قیمت جدیدی را اعلام نکرده است.

کارخانه میلگرد شاهرود نیز در دو روز متوالی 50 تومان قیمت های خود را افزایش داد. در حال حاضر قیمت گرد سایز 14 این کارخانه 2645 تومان می باشد.

کارخانه کویر کاشان نیز از این افزایش قیمت ها مستثنا نبوده و در هفته گذشته 10 تومان قیمت هایش را بالا برده است. اگرچه این کارخانه میلگرد سازی در روز پنجشنبه اعلام قیمت نکرده و این افزایش قیمت در روز سه شنبه رخ داده است.

در حال حاضر پیش بینی قیمت آهن حاکی از ادامه روند افزایشی در بازار می باشد. در صورتی که این روند ادامه داشته باشد میزان تقاضا در بازار کاهش خواهد یافت و متقاضیان در انتظار ثبات قیمت ها هیچگونه اقدامی برای خرید و فروش اهن نخواهند کرد.

مجموعه آهن پرایس در مجتمع فروش آهن آلات تهران واقع شده است که با مراجعه به سایت مجموعه اهن پرایس می توانید آدرس بازار آهن تهران را در آن بیابید. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرامی مجموعه از قیمت روز آهن آلاتبا خبر شده و برای مشاوره در زمینه آهن آلات و یا خرید آهن با شماره گیری 54103-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)