افزایش میزان سود فولاد در سال 97

افزایش میزان سود فولاد در سال 97
افزایش میزان سود فولاد در سال 97

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، میزان سود سال 97 در بخش فولاد از سال گذشته بیش تر خواهد بود. مرتضی شبانی رئیس امور سهام و مجامع فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به این موضوع از عملکرد سال گذشته این مجموعه و برنامه‌های سال جاری فولاد مبارکه خبر داد. شرکت فولاد مبارک اصفهان از جمله شرکت های بزرگ به لحاظ سرمایه بورسی می باشد که دارای 7500 میلیار تومان سرمایه دارد. این شرکت نام آشنا فعالیتبسیار زیادی در زمینه تولید ورق های فولادی دارد 

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، میزان سود سال 97 در بخش فولاد از سال گذشته بیش تر خواهد بود.

مرتضی شبانی رئیس امور سهام و مجامع فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به این موضوع از عملکرد سال گذشته این مجموعه و برنامه‌های سال جاری فولاد مبارکه خبر داد.

شرکت فولاد مبارک اصفهان از جمله شرکت های بزرگ به لحاظ سرمایه بورسی می باشد که دارای 7500 میلیار تومان سرمایه دارد. این شرکت نام آشنا فعالیت بسیار زیادی در زمینه تولید ورق های فولادی دارد که قسمت اعظم مصرف فولاد کشور را در حوزه های صنایع خودروسازی و قطعه سازی، صنایع فلزی سبک، صنایع فلزی سنگین و لوله‌های انتقال سیالات، صنایع بسته بندی، صنایع لوازم خانگی و الکتریکی و صنایع لوله و پروفایل تامین می کند. این مجموعه بزرگ دارای هفت مجتمع صنعتی می باشد که در اقصی نقاط کشور قرار گفته است. میزان ارزش بازار سهم «فولاد» ۲۰.۶ هزار میلیارد تومان بوده و نسبت قیمت به درآمد آن در روز سه شنبه هفته جاری ۴.۴۵ گزارش شده است.

مرتضی شبانی ، رئیس امور سهام و مجامع فولاد مبارکه اصفهان در گفتگویی با اشاره به شرایط سهم فولاد در بورس اظهار داشت: شرکت فولاد مبارکه طی سال 1396 توانست پر بازدید ترین سهام بورس باشد بصورتی که حدودا 104 درصد بازده قیمت و هفت درصد بازده نقدی داشت که در کل سال گذشته ۱۱۱ درصد بازده برای سهامداران بدست آمد. در اوایل سال گذشته میزان قیمت سهم تقریبا 140 تومان بوده که این میزان در اواخر همان سال به 287 تومان رسید. دلیل این میران افزایش قیمت رشد سود آوری شرکت بوده بصورتی که eps  سال ۹۶ از ۲۷ تومان و ۷ ریال به ۶۸ تومان و شش ریال به ازای هر سهم رسید. به این معنی که میزان سود شرکت از حدود دو هزار میلیارد تومان به نزدیک به پنج هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

مجموعه آهن پرایس در مجتمع فروش اهن آلات تهران واقع شده است که با مراجعه به سایت مجموعه اهن پرایس می توانید آدرس بازار اهن تهران را در آن بیابید. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرامی مجموعه از قیمت روز اهن آلات با خبر شده و برای مشاوره در زمینه آهن آلات و یا خرید آهن با شماره گیری 54103-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)