افزایش نرخ کرایه حمل پس از اعتصابات

افزایش نرخ کرایه حمل پس از اعتصابات
افزایش نرخ کرایه حمل پس از اعتصابات

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، از مهم ترین خبر های منتشر شده طی هفته جاری اعتصاب رانندگان حمل و نقل برای افزایش کرایه حمل در بازار فولاد بوده است. در صورتی که این اعتصابات به نتیجه ای رسد یقینا شاهد تاثیرات آن بر قیمت تیرآهن و میلگرد و دیگر محصولات فولادی خواهیم بود. خبر های بازار فولاد حاکی از افزایش کرایه برخی از مسیرهای داخلی می باشد. به دنبال این اعتصابات در حال حاضر در برخی از مسیر ها کرایه حمل افزایش یافته است 

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، از مهم ترین خبر های منتشر شده طی هفته جاری اعتصاب رانندگان حمل و نقل برای افزایش کرایه حمل در بازار فولاد بوده است. در صورتی که این اعتصابات به نتیجه ای رسد یقینا شاهد تاثیرات آن بر قیمت تیرآهن و میلگرد و دیگر محصولات فولادی خواهیم بود.
خبر های بازار فولاد حاکی از افزایش کرایه برخی از مسیرهای داخلی می باشد. به دنبال این اعتصابات در حال حاضر در برخی از مسیر ها کرایه حمل افزایش یافته است اما هنوز خبری رسمی و موثق از افزایش نرخ کرایه حمل منتشر نشده است. با توجه به این شرایط احتمال نتیجه یافتن این اعتراضات در برخی از مبادی وجود دارد.
در این میان موضوع مهمی که وجود دارد این است که در کل زنجیره تامین این افزایش کرایه حمل ها ضریب خواهد خورد. به طور مثال اگر از مبدأیی کیلویی 50 ریال به کرابه حمل اضافه شده باشد، آنگاه به اینصورت خواهیم داشت؛ حمل قراضه آهن50 ریال افزایش، حمل شمش فولاد50 ریال، حمل میلگرد آجدار50 ریال، که در مجموع کیلویی 150 ریال در نرخ تمام شده برای مصرف کننده نهایی افزایش قیمت خواهیم داشت. 
در حقیقت افزایش نرخ کرایه حمل به عنوان شاهرگ های حیاتی زنجیره تامین نقش اساسی را در قیمت نهایی کالاهایی از قبیل میلگرد و تیرآهن و سایر محصولات دارد.
با توجه به اخبار منتشر شده از سوی برخی از خبرگزاری ها، باربری های کشور در شمال غرب، مرکز و جنوب کشور اعلام کرده اند که این اعتراضات نتیجه داده و احتمال افزایش نرخ کرایه حمل ها بسیار زیاد می باشد. در حال حاضر این اعتصابات موجب ایجاد مشکل در بازار شده است و اکثر راننده ها از بارگیری خودداری کرده اند و تولید کننده (صاحبان کالا)  و مصرف کننده نهایی (مشتریان) در انتظار بارگیری و حمل کالای خود می باشند

مجموعه آهن پرایس در مجتمع فروش آهن آلات تهران واقع شده است که با مراجعه به سایت مجموعه اهن پرایس می توانید آدرس بازار آهن تهران را در آن بیابید. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرامی مجموعه از قیمت روز آهن آلات با خبر شده و برای مشاوره در زمینه آهن آلات و یا خرید آهن با شماره گیری 54103-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)