افزایش نسبی قیمت اهن آلات

افزایش نسبی قیمت اهن آلات
افزایش نسبی قیمت اهن آلات

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار اهن، هفته اول اردیبهشت ماه سال جاری شاهد ثبات در قیمت روز اهن آلات بودیم. این در شرایطی است که پیش بینی می شد قیمت اهن الات همچنان افزایشی باشد و حدود سه ماه بازار نا آرامی را دنبال کنیم. اما اینبار بازار همه را شگفت زده کرد و در اولین هفته از اردیبهشت ماه قیمت ها ثابت شد. خبر های بازار آهن حاکی از افزایش نسبی قیمت ها در روز گذشه می باشد. روز گذشته در برخی مقاطع شاهد افزایش قیمت بودیم

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار اهن، هفته اول اردیبهشت ماه سال جاری شاهد ثبات در قیمت روز اهن آلات بودیم. این در شرایطی است که پیش بینی می شد قیمت اهن الات همچنان افزایشی باشد و حدود سه ماه بازار نا آرامی را دنبال کنیم. اما اینبار بازار همه را شگفت زده کرد و در اولین هفته از اردیبهشت ماه قیمت ها ثابت شد.

خبر های بازار آهن حاکی از افزایش نسبی قیمت ها در روز گذشه می باشد. روز گذشته در برخی مقاطع شاهد افزایش قیمت بودیم. مقاطعی همچون میلگرد و پروفیل از آن دسته از مقاطع هستند که طی روز گذشته پس از اعلام قیمت ها شاهد افزایش نرخ آن ها بودیم. اگرچه افزایش قیمت در این دوبخش تنها از سوی برخی کارخانه ها بوده و دیگر کارخانه ها در ثبات بسر می برند. اما از ان جایی که معمولا در بازار اهن الات پس از اعلام قیمت افزایشی یک کارخانه، دیگر کارخانه ها اقدام به افزایش قیمت هایشان می کنند، در نتیجه افزایش قیمت طی روز جاری از سوی دیگر کارخانه ها دور از انتظار نیست.

وضعیت بازار اهن گواه از این مهم می باشد که کارخانه بافق یزد در روز گذشته نرخ های خود را 15 تومان افزایش داده و در حال حاضر با قیمت 2685 تومان میلگرد سایز 14 خود را بفروش می رساند.

همچنین در سمتی دیگر شاهد افزایش قیمت های کارخانه آریان فولاد نیز بوده ایم. کارخانه آریان فولاد در روز گذشته قیمت میلگرد آجدار خود را پس از 20 تومان افزایش با قیمت 2620 تومان به فروش رساند.

بخش قوطی پروفیل نیز از این افزایش قیمت ها مستثنا نبوده و در روز گذشته دو کارخانه مولوی و جهان پروفیل قیمت های خود را به ترتیب 20 و 10 تومان افزایش دادند. در حال حاضر قیمت پروفیل 2میل جهان 3180 تومان می باشد. دیگر کارخانه های پروفیل سازی در ثبات بسر می برند.

با توجه به این موضوع که افزایش قیمت کارخانه ها بر بازار آهن تهران اثر گذار می باشد، احتمال افزایش قیمت ها در بازار آهن شادآباد نیز وجود دارد و قطعا قیمت ها درب بنگاه نیز با افزایش اندکی مواجه خواهد شد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)