افزایش چشمگیر تولید فولاد مبارکه

افزایش چشمگیر تولید فولاد مبارکه
افزایش چشمگیر تولید فولاد مبارکه

مجتمع فولاد مبارکه در سال 1397 تقریبا 9میلیون و 20هزار تن تولید فولاد خام داشته است. درحالی که برنامه نیم سال اول سال جاری 4میلیون و320هزار تن تولید فولاد خام بوده وعملکرد واقعی تولید 4 میلیون و ...

مجتمع فولاد مبارکه در سال 1397 تقریبا 9میلیون و 20هزار تن تولید فولاد خام داشته است. درحالی که برنامه نیم سال اول سال جاری 4میلیون و320هزار تن تولید فولاد خام بوده وعملکرد واقعی تولید 4 میلیون و 728هزار تن ثبت گردید. در این خصوص مدیرعامل فولاد مبارکه با ارزش ترین سرمایه فولاد مبارکه را نیروی انسانی آن خطاب کرد و همچنین علت ایمنی بالای فولاد مبارکه را واحد امنیتی و آتشنشان ها دانست.
حمید عظیمیان در ادامه بیان کرد: در شش ‌ماهه اول سال ۱۳۹۸ تناژ فروش داخلی به ۳ میلیون و ۱۲۱ هزار تن و تناژ فروش صادراتی به ۷۵۳ هزار تن و فروش کل به ۲۰۰ هزار و ۳۳۷ میلیارد ریال رسید. این درحالی است که در مدت مشابه سال قبل میزان فروش داخلی ۲ میلیون و ۹۳۳ هزار تن و فروش صادراتی ۶۶۴ هزار تن و درآمد فروش کل ۹۸ هزار و ۱۰۱ میلیارد ریال بوده است. این ارقام نشان می‌دهند که طی شش‌ ماهه اول سال ‌جاری، در فروش داخلی و صادراتی رشد قابل ‌ملاحظه‌ای داشته ‌ایم. همچنین درآمد فروش صادراتی در شش ‌ماهه اول سال‌جاری، با وجود همه مشکلات در حوزه صادرات، به ۳۱۱ میلیون دلار افزایش یافته است.
همچنین برگزاری مجمع عمومی سالانه شرکت و تقسیم سود نقدی با افزایش دو برابری نسبت به سال قبل تا امسال به39هزار میلیارد رسید. افزایش سرمایه 130هزارمیلیارد به 210هزارمیلیارد از جمله پیشنهادات هیئت مدیره بوده و همچنین کسب کمترین رکورد میزان حادثه درشش ‌ماه اول سال و افزایش رضایت کارکنان در یک سال برخی از مهمترین فعالیت‌ های شش ‌ماه اول سال ۱۳۹۸ بوده است. عظیمیان کسب این موفقیت‌ها را مرهون خودباوری و تلاش همه مدیران و کارکنان فولادمبارکه دانست و گفت: درتلاش هستیم که تا مشکلات موجود در تامین مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز را برطرف کنیم تا این راه موفقیت آمیز را ادامه دهیم.
فولاد مبارکه به این نتیجه رسیده که باید اقداماتی درسطح ملی انجام دهیم تا بزرگ‌ ترین فولاد سازان کشور و خاورمیانه از این بابت با مشکل مواجه نشود. همچنین هر مشکل و مساله‌ای راهکارهای جدید در افق دید ما قرار می‌دهد. وی افزود راه مبارزه با افزایش بهره‌وری، تولید حداکثری و رونق تولید است.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)