اوج گیری ذوب آهن با ورود سنگ آهن

اوج گیری ذوب آهن با ورود سنگ آهن
اوج گیری ذوب آهن با ورود سنگ آهن

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، ذوب آهن اصفهان از مهم ترین ابعاد توسعه کشور در بخش صنعت فولاد می باشد که با تجویل 6/5 میلیون تن سنگ آهن به ذوب آهن می توانیم شاهد بازگشت آن به روزهای اوج خود باشیم. روزهایی که با تلاش نیروهای انسانی کوشای این نهاد رقم خورده است...

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، ذوب آهن اصفهان از مهم ترین ابعاد توسعه کشور در بخش صنعت فولاد می باشد که با تجویل 6/5 میلیون تن سنگ آهن به ذوب آهن می توانیم شاهد بازگشت آن به روزهای اوج خود باشیم. روزهایی که با تلاش نیروهای انسانی کوشای این نهاد رقم خورده است بدین منظور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست اخیر خود که پیرامون بررسی عملکرد و مشکلات ذوب آهن اصفهان برگزار شده بود اذعان داشت که بسیار علاقه مند بوده که با حضور در ذوب آهن اصفهان، مادر صنعت فولاد کشور، قدردان زحمات تلاشگران این شرکت باشد و قطعاً در اولین فرصت در بین تلاشگران این شرکت حاضر خواهد  شد.

ذوب آهن اصفهان در رسیدن به ظرفیت تولید 25 میلیون تن فولاد کشور و هم چنین در افزایش بهره وری و امنیت شغلی نیروی انسانی، نقش بسزایی را ایفا کرده است که با بی مهری مسئولین هم اکنون با نیمی از توان و ظرفیت خود مشغول به فعالیت می باشد.

استاندار اصفهان با اشاره به مشکلات ذوب آهن در تامین مواد اولیه گفت: اقدامات مختلفی برای حل این مشکل در دست اقدام است، پروژه دو بانده شدن راه آهن بافق، اصفهان که ردیف بودجه نیز دارد، می تواند در این امر، موثر باشد و هزینه های ذوب آهن را نیز کاهش دهد.

مدیر عامل هلدینگ شستا در جهت حل مشکلات ذوب آهن افزود: برای تامین مواد اولیه ذوب آهن، تفاهم نامه ای در دست امضاء است تا ۶ و نیم میلیون تن سنگ آهن برای این شرکت تامین گردد.

احمد زمانی مدیرعامل شرکت صدرتامین اذعان داشت که ذوب آهن اصفهان اگر چه در اصفهان است اما تاثیرات و اهمیت ملی دارد و قطعاً مشکلات و مسائل آن هم در سطح ملی قابل تحلیل است که با خصوصی سازی های غیر کارشناسی صورت گرفته، متاسفانه، بخش مهمی از این آسیب ها متوجه ذوب آهن اصفهان گردیده و باعث شده است که این شرکت امروز با مشکل تامین مواد اولیه مواجه باشد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید. 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)