ایا رونق به بازار اهن بازخواهد گشت

ایا رونق به بازار اهن بازخواهد گشت
ایا رونق به بازار اهن بازخواهد گشت

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار اهن، در هفته گذشته شاهد نوسان در بازار مقاطع طویل بوده ایم. مقاطی همچون تیرآهن و میلگرد نوسان اندکی را تجربه کردند. طی هفته سوم اردیبهشت ماه سال جاری قیمت روز میلگرد اجدار روند نزولی را سپری کرد. خبرهای بازار اهن حاکی از کاهش میزان تقاضا و همچنین تحرکات بازار اهن در نیمه ابتدایی ماه رمضان می باشد. میزان فعالیت در هفته ابتدایی این ماه به حداقل رسیده و کاهش میزان معاملات باعث شده تا بازار به ثبات نسبی رسد

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار اهن، در هفته گذشته شاهد نوسان در بازار مقاطع طویل بوده ایم. مقاطی همچون تیرآهن و میلگرد نوسان اندکی را تجربه کردند. طی هفته سوم اردیبهشت ماه سال جاری قیمت روز میلگرد اجدار روند نزولی را سپری کرد.

خبرهای بازار اهن حاکی از کاهش میزان تقاضا و همچنین تحرکات بازار اهن در نیمه ابتدایی ماه رمضان می باشد. میزان فعالیت در هفته ابتدایی این ماه به حداقل رسیده و کاهش میزان معاملات باعث شده تا بازار به ثبات نسبی رسد. اما براساس روند هرساله این بازار در ماه رمضان، طی هفته دوم مجددا تقاضا به این بازار بازخواهد گشت و در این بازه زمانی قیمت تیرآهن و دیگر مقاطع اهن با افزایش مواجه خواهد شد.

با توجه به این امر پیش بینی بازار اهن مبنی بر کاهش فعالیت بازار تا اواخر هفته اینده می باشد. چرا که از هفته گذشته قیمت مقاطعی همچون میلگرد و تیراهن روندی نزولی را در پیش گرفته که این روند تا پایان هفته اینده ادامه خواهد داشت و پس از آن بازار وارد شرایط جدیدی خواهد شد. قیمت تیرآهن سایز 14 تا 18 حدود 31167 ریال گزارش گردید. اما این قیمت پایدار نبوده و در روزهای پایانی هفته پس از کاهش، قیمت آن به 3073 رسید.

اما با وجود کاهش قیمت این مقطع فولادی، شاهد تقاضای خرید برای این محصول نبودیم چراکه بازار این مقطع فولادی متاثر از روز های اخیر بازار فولاد قرار گرفته و تعداد معاملات انجام شده طی مدت زمان یاد شده به حداقل رسیده است.

همچنین شاهد ثبات قیمت شمش در هفته گذشته بوده ایم. شمش سایز 125-150 در هفته گذشته ثابت بوده است. در اولین روز از هفته گذشته نرخ شمش در بعضی از کارخانه ها 24657 ریال اعلام گردید اما در روز یکشنبه این محصول بدلیل کاهش قیمت های پیشنهادی عرضه نگردید.

مجموعه آهن پرایس در مجتمع فروش آهن آلات تهران واقع شده است که با مراجعه به سایت مجموعه اهن پرایس می توانید آدرس بازار آهن تهران را در آن بیابید. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرامی مجموعه از قیمت روز آهن آلات با خبر شده و برای مشاوره در زمینه آهن آلات و یا خرید آهن با شماره گیری 54103-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)