بازار آهن در محاصره ی امواج پیاپی

بازار آهن در محاصره ی امواج پیاپی
بازار آهن در محاصره ی امواج پیاپی

جدول رده بندی شاخص قیمت های داخلی میلگرد آجدار در حال حاضر به هیچ عنوان نشان دهنده کیفیت محصول تولیدی نبوده و هزینه های پرداختی اغلب برای عنوان یک محصول پرداخت می شود. همین امر ذهن جمع کثیری...

جدول رده بندی شاخص قیمت های داخلی میلگرد آجدار در حال حاضر به هیچ عنوان نشان دهنده کیفیت محصول تولیدی نبوده و هزینه های پرداختی اغلب برای عنوان یک محصول پرداخت می شود. همین امر ذهن جمع کثیری از متقاضیان مصرفی آهن در بازار را به خود مشغول کرده است که اگرقیمت میلگرد آجدار پیشنهادی در بازار داخلی دارای بهای مناسب و یا کف پیشنهادی بازار باشد، می توان به این محصول از لحاظ کیفیت اطمینان مکفی را داشت یا خیر؟ البته این نوع بینش نگران کننده در بازار در حال حاضر فقط در حوزه میلگرد آجدار وجود داشته و سایر محصولات تولیدی  عرضه شده در بازار اهن را در بر نمی گیرد.

از این رو جمعی از کارشناسان اذعان داشتند که محصولات تولیدی شرکت هایی چونابرکوهیزد، ذوب آهن اصفهان، فولاد خراسان یا حتی کوثر اهواز دارای بالاترین سطح کیفی تولید در استاندارهای جهانی می باشند چراکه عمدتا از شمش ممتاز دولتی در تولید محصولات خویش استفاده نمودند و همچنین خود را  موظف به رعایت جزء به جزء استاندارد ملی تولید میلگرد آجدار یا isno 3132 می دانند که رعایت این موارد سبب گشته است تا  محصول تولیدی این کارخانجات غالبا از کیفیتی یکنواختی در بازار برخودار باشد.

به گزارش آهن پرایس در خصوص وضعیت بازار آهن، نکته قابل توجه در روزهای اخیر، دلایل قیمت گذاری آهن آلاتمصرفی و تاکید بیش از حد بر پیشنهاد پایین ترین نرخ میلگرد آجدار عرضه شده در بازار می باشد چرا که از یک سو آغاز تحریم های اعمالی علیه کشورمان و محدودیت های صادراتی حاصل از آن و از سوی دیگر کاهش قدرت خرید و ناتوانی مقابله با تورم فراگیر سبب گشته است تا میل به کاهش قیمت در جامعه موج بزند.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (3)

  • رضا
    رضا 1398/05/23 - 22:06 پاسخ

    مردم خرید رو ممنوع کنید ممنوع تا قیمت پایبن نیومده . بازار اهن صرفا داخلیه ما خرید نکنیم مجبورن کاهش بدن قیمت رو

  • رضا
    رضا 1398/05/23 - 13:30 پاسخ

    مردم شهید پرور خرید نکنید

  • محمود
    محمود1398/05/23 - 12:24 پاسخ

    مردم منتظر کاهش قیمت هستند ، چرا دولتمردان و مسئولین به فکر مردم نیستند ، با این قیمتها مردم توانایی خرید ندارند و به طبع اون همه کاسبی های حوزه آهن خوابیده ، خانواده هایی که از این راه امرار معاش میکردند واقعا در تنگنا هستند ، کارگران همه بیکار شدند !!!!!!!!!!!!!!! مسئولین بیدار شین یه کم دلتون به رحم بیاد ، طمعتون رو کم کنید ، صد رحمت به دشمن .......................