بازار خرید و فروش آهن آلات داغ شد

بازار خرید و فروش آهن آلات داغ شد
بازار خرید و فروش آهن آلات داغ شد

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار آهن، پس از روزها استرس و اضطراب از عواقب لغو برجام در بازار آهن، در حال حاضر طی دو روز اخیر شاهد کاهش قیمت ها در این بازار می باشیم. به گفته بسیاری از کارشناسان و فعالان این بخش، دلیل عدم تاثیر گذاری لغو برجام بر بازار آهن الات در حال حاضر تعویق اعمال تحریم های ایران می باشد. براساس اعلام رئیس جمهور امریکا، قرار است این کشور اعمال تحریم هایش را بر علیه ایران طی دو روز 90 و 180 روزه انجام دهد

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار آهن، پس از روزها استرس و اضطراب از عواقب لغو برجام در بازار آهن، در حال حاضر طی دو روز اخیر شاهد کاهش قیمت ها در این بازار می باشیم. به گفته بسیاری از کارشناسان و فعالان این بخش، دلیل عدم تاثیر گذاری لغو برجام بر بازار آهن الات در حال حاضر تعویق اعمال تحریم های ایران می باشد. براساس اعلام رئیس جمهور امریکا، قرار است این کشور اعمال تحریم هایش را بر علیه ایران طی دو روز 90 و 180 روزه انجام دهد در صورتیکه این گفته مقرر شود معلوم نیست چه بلایی بر سر بازار اهن و فولاد خواهد آمد.

خبرهای بازار اهن حاکی از روند نسبتا مطلوب این بازار برای متقاضیان خرید می باشد. با توجه به افزایش قیمت ها طی یک ماه آینده، در حال حاضر بدلیل روند کاهشی قیمت ها بهترین فرصت برای انجام خرید می باشد چراکه با اعمال تحریم ها بازار فولاد با نوسانات بسیار زیادی مواجه خواهد شد. در این شرایط نه تنها بازار های صادراتی کشور با مشکل مواجه می شوند بلکه بازارهای داخلی که تامین نیاز داخل است نیز با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهند شد.

پیش بینی بازار آهن افزایش قیمت ها طی یک ماه اینده می باشد. در حال حاضر قیمت ها رو به کاهش بوده و به همین دلیل متقاضیان به سرعت در حال انجام خرید هایشان می باشد چرا که در فرصت بعدی  قیمت ها با افزایش مواجه خواهد شد.

در روز گذشته قیمت میلگرد آجدار بطور میانگین 30 تومان کاهش یافت که پیش بینی می شود قیمت این مقطع آهن طی روز جاری نیز همین روند را در پیش گیرد. همچنین در بخش دیگری از بازار آهن آلات نیز شاهد همین روند بوده ایم. بخش قوطی پروفیل ها که به ثبات نسبی رسیده است، طی روز گذشته اکثر کارخانه ها قیمت های خود را ثابت اعلام نموده و عده معدودی از کارخانه های پروفیل سازی اقدام به کاهش قیمت هایشان کردند. دیگر مقاطع نیز تقریبا همین روند را در پیش گرفته و کمتر کارخانه ای وجود دارد که قیمت های خود را افزایش داده باشد.

در حال حاضر توصیه کارشناسان و بسیاری از فعالان این بخش این است که متقاضیان در شرایط فعلی خریدشان را  انجام دهند چراکه پس از اعمال تحریم ها افزایش قیمت دور از انتظار نیست در نتیجه طی یکی دو روز آینده می توانند با قیمت بهتری خرید خود را صورت دهند.

مجموعه آهن پرایس در مجتمع فروش آهن آلات تهران واقع شده است که با مراجعه به سایت مجموعه اهن پرایس می توانید آدرس بازار آهن تهران را در آن بیابید. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرامی مجموعه از قیمت روز آهن آلات با خبر شده و برای مشاوره در زمینه آهن آلات و یا خرید آهن با شماره گیری 54103-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)