بازار داغ صادرات فولاد

بازار داغ صادرات فولاد
بازار داغ صادرات فولاد

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، با توجه به فروکش کردن تب تقاضای  در بازار داخلی در حوزه محصولات فولادی و به منظور پیشگیری از انبار شدن محصولات، بیش از پیش نیاز به صادرات در این صنعت احساس می شود. ...

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، با توجه به فروکش کردن تب تقاضای  در بازار داخلی در حوزه محصولات فولادی و به منظور پیشگیری از انبار شدن محصولات، بیش از پیش نیاز به صادرات در این صنعت احساس می شود.

 در همین رابطه مدیر عامل فولاد خوزستان اذعان داشت که: فولاد خوزستان از برآورد اولیه میزان تولید در سال 97 که در حدود 3 میلیون و 800هزار تن بوده است تاکنون توانسته با تلاش کارکنان خود به تولید 3 میلیون و 275 هزار تن محصول نهایی دست یابد، که این تلاش با وجود مسایلی چون خروج آمریکا از برجام ، صدور بخشنامه های محدود کننده از جانب وزارت خانه مربوطه و وجود نیاز های کاذب در کشور، مدت ها صادرات محصولات تولیدی را محدود کرده بود که همین امر سبب شد تا با افزودن متممی به بودجه در نظر گرفته شده برای شرکت، از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تُن تولید تعیین شده برای سال ۹۷، ۲ میلیون تُن را برای صادرات مشخص کرده اند و با توجه به ۱ میلیون و ۸۱۵ هزار تُن محصولی که تا کنون صادر شده است ،این اطمینان  وجود دارد که میزان صادرات  به ۲ میلیون تُن در آینده نزدیک برسد و امید داریم تا از مرز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تُن نیز بگذرد.

این میزان همکاری و تلاش برای از حرکت  متوقف نشدن صنعت فولاد در شرایط فعلی حاکم بر کشور قطعا نیازمند وجود مدیریت آگاه،کارا و کارکنانی دلسوز می باشد.که در این رابطه مدیر عامل فولاد خوزستان برای بهبود و تداوم روند تولید و صادرات سعی براین داشته است تا در کنار مراجعات حضوری، سایت و ارتباط مستقیم با کارکنان از مراجع دسترسی چون واحد روابط، صندوق ارسال نامه برای مدیریت و هم چنین کانال اطلاع رسانی نیز  بتواند اطلاعیه های لازم را در دسترس کارکنان خود قرار دهد.

توجه به نیروی انسانی در هر صنعتی قطعا به شکوفایی و رشد بیشتر در آن بخش کمک خواهد کرد این تنها مقوله ای است که کمترین توجه و برنامه ریزی برای آن توسط مسئولان تا به کنون شکل گرفته است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید. 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (2)

  • محمدم
    محمدم1397/11/07 - 12:59 پاسخ

    اونقدر که این دولت هوای خارجی ها رو داره مردم خودش براش مهم نیستن. میگویید فروکش خرید داخلی ...بابا مردم با این قیمتها حق دارن خرید نکنن اینایی هم که میگن صادرات داریم همش سرکاریه صادرات کجا بود. فقط داترن دست و پا میزنن به هر قیمتی شده همین قیمتهای کنونی بازار رو حفظ کنن. خیر نبینن اونایی که فکر و ذهنشون معطوف به آنطرف مرزها ست.

  • امید
    امید 1397/11/07 - 10:16 پاسخ

    دوستان کارخانه شهرهای خودتان بخرید هم کیلویی سیصد ارزون میده هم کرایه حمل کمتر میشه.در درجه اول نخرید.بیکارید مگه.با این قیمت ها.قراره کیلویی پانصد توی این هفته ارزون شه.تازه یه طرحی شهرداریها قراره اجرا کنن که هرکی مجوز ساخت بگیره حواله میلگرد ۲۸۰۰ بهش بدن.خودم توی شهرداریم.صبر کنید و نخرید.اطلاع رسانی کنید.اینطور دست دلالان بریده میشه.با مجوز ساخت حواله میلگرد ۲۸۰۰ دریافت کنید.قرار هیجدهم بهمن om