بازار نامتعادل آهن آلات

بازار نامتعادل آهن آلات
بازار نامتعادل آهن آلات

طی دو روز گذشته بازار آهن در انتظار عرضه تولیدکنندگان فولادی در بورس کالا بود. از این رو شرایط نا متعادل بازار موجب شد تا روند قیمت گذاری تولیدکنندگان با مشکل مواجه شود. به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، به علت نوسانات دلار...

طی دو روز گذشته بازار آهندر انتظار عرضه تولیدکنندگان فولادی در بورس کالا بود. از این رو شرایط نا متعادل بازار موجب شد تا روند قیمت گذاری تولیدکنندگان با مشکل مواجه شود. به گزارش آهن پرایس دراخبار بازار آهن، به علت نوسانات دلار و عدم عرضه شماری از تولیدکنندگان در بورس کالا، امروز شاهد بسته بودن فروش تعدادی از کارخانه ها بودیم.

از سوی دیگر قیمت های اعلام شده طی روز جاری از سوی کارخانه ها نیز با نوسان همراه بوده، به همین دلیل نمیتوان بطور دقیق روند بازار را ارزیابی کرد. اگرچه قیمت های اعلامی برخی از کارخانه ها طبق روزهای گذشته ثابت اعلام شد اما شماری از کارخانه های تولیدکننده میلگرد نیز اقدام به افزایش قیمت کردند از جمله کارخانه سیادن ابهر و حسن رود که نسبت به اعلامی روز گذشته قیمت های محصولات خود را افزایش دادند. قیمت میلگرد آجدار سایز 10 استاندارد A2 ابهر با کیلویی 100 تومان افزایش، 4610 و میلگرد سایز 14 این کارخانه نیز با کیلویی 20 تومان افزایش 4280 تومان اعلام گردید.

کارخانه حسن رود نیز قیمت تمام میلگردهای تولیدی خود را با 50 تومان افزایش اعلام کرد، از این رو میلگرد سایز 14 حسن رود کیلویی 4300 تومان اعلام گردید. میلگرد کارخانه فایکو نیز به همین روند پیش رفت و با 60 تومان افزایش اعلام گردید. از این رو میلگرد سایز 14 فایکو 4300 تومان اعلام گردید.

 قیمت ورق های گالوانیزه و روغنی نیز به دلیل عدم عرضه مناسب در بورس کالا، امروز بطور کامل اعلام نشد و برخی از کارخانه ها از جمله کارخانه گالوانیزه کاشان فروش خود را بست. قیمت مقاطع دیگر نیز همین مسیر را طی کرد و نوسانات قیمتی در بازار کاملا مشهود بود. از سوی دیگر با توجه به تعطیلی روز آینده، بسیاری از تأمین کننده ها و کارخانه ها به دلیل مشکلات بارگیری ترجیح دادند فروش نداشته باشند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)